Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • Mearsk.jpg
    Mearsk.jpg
    158.9 KB · Views: 48
Last edited:
Ik ben vanochtend ook gebeld dat de door mij bestelde X 100D op de boot staat. Ze gaven aan dat de levering tweede helft mei zou zijn. Ik heb gevraagd of dat ook begin mei zou kunnen maar dat werd lastig omdat het “druk” was. Maar ze gingen hun best doen. Bestelling was 30 januari en hij is op 16 maart geproduceerd.

Ik zag net op de “track and trace” dat de Tesla’s gelost zijn van de Maersk Ohio in Rotterdam. De boot is al weer vertrokken. Hopelijk gaan ze de komende dagen op de trein naar Tilburg zodat ze snel rijklaar gemaakt kunnen worden. En wie weet...over twee weken de levering? Dat zou mooi zijn want dan kunnen we gelijk de X testen tijdens de mei vakantie.
 
Last edited:
Ik zag net op de “track and trace” dat de Tesla’s gelost zijn van de Maersk Ohio in Rotterdam. De boot is al weer vertrokken. Hopelijk gaan ze de komende dagen op de trein naar Tilburg zodat ze snel rijklaar gemaakt kunnen worden. En wie weer...over twee weken de levering? Dat zou mooi zijn want dan kunnen we gelijk de X testen tijdens de mei vakantie.
Status nog ongewijzigd...
 
Ik zag net op de “track and trace” dat de Tesla’s gelost zijn van de Maersk Ohio in Rotterdam. De boot is al weer vertrokken. Hopelijk gaan ze de komende dagen op de trein naar Tilburg zodat ze snel rijklaar gemaakt kunnen worden. En wie weet...over twee weken de levering? Dat zou mooi zijn want dan kunnen we gelijk de X testen tijdens de mei vakantie.

Wij hebben het ernstige vermoeden dat onze accu's op de Kentucky staan. Limbo had gebeld en toen was er iets over de accu's die een paar dagen later komen.
 
Dat meen je niet? Dat zou balen zijn. Of is normale procedure dat die een boot later komen? Ik heb het idee dat de levering wat vertragingen oploopt.

Ik heb geen idee. Het lijkt mij dat ze normaliter gelijk komen, omdat ze in Tilburg anders tientallen containers hebben staan vol met auto's die ze niet kunnen voltooien. Lijkt me onhandig. Ik denk dat de lading accu's de Ohio gemist heeft.

Maar dat is allemaal onder de assumptie dat ze inderdaad op de Kentucky staan. Het kan ook iets met veiligheid te maken hebben. Een container vol met lithium cellen zal ongetwijfeld een speciale behandeling krijgen.
 
Wachten,.... Tsja zojuist mijn huidige ICE auto verkocht,.. toch met gemengde gevoelens afscheid genomen. Had mooi geweest om direct in de x te kunnen stappen. Om het “leed” iets te verzachten, maar we hebben iets om naar uit te kijken en tot slot er zijn “ergere” dingen toch !