Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.
Hij gaf aan dat ze altijd alles voor het einde van het kwartaal proberen te doen vanwege cijfers.

Been there, didn't make it. Eind maart is mij toegezegd, want: "Alles voor einde kwartaal!". Inmiddels is het (bijna) Mei.

Ze hebben in mij geval zelfs nog aangeven dat mijn 100D voorrang krijgt tov. een 75D omdat er een hogere marge voor Tesla op zit.

Het zou kunnen dat het allemaal waar is, maar ze hebben "eind maart" in ieder geval bij lange na niet gehaald.
 
Ik zag net op de “track and trace” dat de Tesla’s gelost zijn van de Maersk Ohio in Rotterdam. De boot is al weer vertrokken. Hopelijk gaan ze de komende dagen op de trein naar Tilburg zodat ze snel rijklaar gemaakt kunnen worden. En wie weet...over twee weken de levering? Dat zou mooi zijn want dan kunnen we gelijk de X testen tijdens de mei vakantie.

Vanmiddag even met Tesla delivery gebeld om de status te vragen. Ze gaven aan dat de auto’s op de Ohio nog op de boot moeten naar Tilburg. Levering zal niet eerder dan 3e week mei zijn. Ik hoorde niets over problemen met accu’s. We gaan aftellen... nog ruim 2 weken.
 
Vanmiddag even met Tesla delivery gebeld om de status te vragen. Ze gaven aan dat de auto’s op de Ohio nog op de boot moeten naar Tilburg. Levering zal niet eerder dan 3e week mei zijn. Ik hoorde niets over problemen met accu’s. We gaan aftellen... nog ruim 2 weken.

Dan klopt het toch wat ze mij doorgaven ( levering in de week van 21 mei - 25 mei ), ik haat aftellen !
 
Nee hoor? destination is nog steeds Rotterdam, hij vaart nog richting Waalhaven en het is nog niet z'n ETA tijd (en ik heb nog nooit zeen Maersk boot gezien die z'n ETA heeft gehaald)
Ik woon in Rotterdam....verleidelijk om nu even naar de Waalhaven te rijden....dan wordt hij gelost bij de ECT als ik me niet vergis.....
Maar als Tesla mij aangeeft dat inbounce 9/5 is en dat mijn gevraagde leverdatum 23/5 geen probleem is dan is alles ok...:)