Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij is eindelijk in bestelling levering augustus, wilde geen einde kwartaal levering uit ervaring weet ik dat het niet goed gaat. Maar goed een witte , 20 inch (stoeprand schade voorkomen), 7 zitter, wit interieur type p100D
Het maakte mij toentertijd niet uit of het einde kwartaal aflevering werd. Nu weet ik uit ervaring dat het goed gaat ... :p
 
Bij mij is de status inmiddels gewijzigd!

"Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd. Lees meer over uw Tesla. Bekijk demonstratievideo's."

Mijn status is vandaag hier ook in gewijzigd. Hoe lang zou het nu nog duren? Zouden we nu toch begin volgende week de auto kunnen komen halen?
 
Nu zag ik net heel erg toevallig een filmpje op youtube van een tesla model X owner.

Daarin stond een kennis van hem zijn auto te coolen, maar ook zijjn seats werden gecooled. Hij had premium seats. is dit standaard als je premium seats neemt?
 
Het werkt juist goed en spreek meer mensen die het missen nadat ze een andere X kochten.

Oh, ik las dat als je in zo'n stoel zit dat je met je rug eigenlijk al die gaatjes afdekt waardoor het weinig effect had. Maargoed, voor mijn tijd. Ik geloof je op je woord :)

"Tesla owners with the upgrade would soon begin questioning the true value of having the feature, after reports that owners were not able to feel or see any effects of the ventilated seats began circulating across the greater community. One can assume that Tesla ultimately decided to remove the feature due to unpopularity."

Aldus Teslarati