Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
0d0487d8173aa16240a30b67f7ca74fd.jpg

Zojuist op Eindhoven Airport. Iemand van hier?
 
Provinciale weg van A2 richting Uithoorn. Tegemoet komende zwarte S met *STP** in het kenteken. Was net te laat met groeten. Iemand van hier lijkt me.

nu ging ik inderdaad vanochtend tussen 10 en 11 richting de A2 over de N201 en kwam ik een Tesla tegen die ri Uithoorn ging. Vroeg me al waarom de berijder zo stoïcijns vooruit bleef kijken.. maar ik kom er doorgaans 5 per dag tegen.. Maar ik kan het niet geweest zijn, ik heb een blauwe met *SGP*... en geen zwarte STP.. -;)
 
Provinciale weg van A2 richting Uithoorn. Tegemoet komende zwarte S met *STP** in het kenteken. Was net te laat met groeten. Iemand van hier lijkt me.
Ja was ik.... excuus aanvaard voor het te laat (niet zichtbaar) ;-)

- - - Updated - - -

nu ging ik inderdaad vanochtend tussen 10 en 11 richting de A2 over de N201 en kwam ik een Tesla tegen die ri Uithoorn ging. Vroeg me al waarom de berijder zo stoïcijns vooruit bleef kijken.. maar ik kom er doorgaans 5 per dag tegen.. Maar ik kan het niet geweest zijn, ik heb een blauwe met *SGP*... en geen zwarte STP.. -;)
That wasn't me!
 
Tijdens de roadtrip afgelopen week, rijdend door het Zwarte Woud, kwam er plotseling een Duitse Tesla op de kronkelende weg achter de bomen tegemoet.
En dat was toch wel even verrassend.
Deze had ons eerder gespot dan wij hem en knipperde vrolijk met de koplampen.
Vanzelfsprekend hebben we ook even met de lichten geseind en gezwaaid! :smile: