Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
ImageUploadedByTapatalk1452300740.985274.jpg


Deze heeft geen AP denk ik :D
 
Ik heb je niet zien staan in Nieuwegein, maar ik was eerder weg ivm een andere afspraak en nu begrijp ik ook RAINBO​W- tan

Nou ik woon een wijk verderop in het pittoreske Nieuw Vennep, dus als je snel wilt bijladen, geen probleem, mocht je weer een keer daar op bezoek gaan.

c'est moi. op bezoek in het pittoreske Nieuw Vennep (hoera een nieuwe laadpaal daar op de hoek gespot)
 
Ik kwam vanmiddag rond kwart voor drie een zwarte S met range anxiety tegen op de A16 richting Rotterdam. Op het stuk ten zuiden van de Moerdijk, waar je 130 mag, reed hij angstvallig rustig met 100 km/h in de rechterbaan. Wie was het? Kenteken begon met een X

Of iemand die denkt aan zijn energiegebruik en heeft uitgerekend dat bij veel (kortere) ritten de tijdswinst van 100 vs 120/130 erg klein is en je zo meer tijd kunt doorbrengen in de beste auto van dit moment :). Ik rijd zelf vaak niet harder dan 100 km/u, behalve bij inhaalmomenten om anderen niet te laten wachten. Rijdt lekker rustig en beter voor het verbruik. Rijdt je 40km 100 of 120 dan scheelt dat maar 4 minuten.
 
Of iemand die denkt aan zijn energiegebruik en heeft uitgerekend dat bij veel (kortere) ritten de tijdswinst van 100 vs 120/130 erg klein is en je zo meer tijd kunt doorbrengen in de beste auto van dit moment :). Ik rijd zelf vaak niet harder dan 100 km/u, behalve bij inhaalmomenten om anderen niet te laten wachten. Rijdt lekker rustig en beter voor het verbruik. Rijdt je 40km 100 of 120 dan scheelt dat maar 4 minuten.

Dat is ook een mogelijkheid. Ik was op de terugweg van een 280km rondje door NL. Dan wil je wel een beetje doorrijden. Op een traject van meer dan een uur scheelt het toch echt wel. Misschien reed hij maar een klein stukje.
 
op bezoek bij moeders aldaar, dus wie weet heb ik je stroom een keer nodig... was er vanmiddag weer en kwam een donkere S tegemoet, jij toevallig?

zat jouw bedrijf niet eerder in Hoofddorp trouwens :)


Ik heb je niet zien staan in Nieuwegein, maar ik was eerder weg ivm een andere afspraak en nu begrijp ik ook RAINBO​W- tan

Nou ik woon een wijk verderop in het pittoreske Nieuw Vennep, dus als je snel wilt bijladen, geen probleem, mocht je weer een keer daar op bezoek gaan.