Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Jullie maken het wachten er niet makkelijker op.
Deze ochtend naar het werk 2 Tesla's in tegenovergestelde richting. In het naar huis rijden een hele tijd op de E17 gereden achter een zwarte (met nr plaat Solar-01, iemand van hier?) en toen ik de afrit Waasmunster nam stond er een witte Tesla me op te wachten aan de lichten. Toen ik deze weer moest verlaten kwam ik de S85D tegen die sinds enkele weken in mijn wijk staat :cursing: :love:
 
4d92cbb5d93f2593621ba6498b421895.jpg
Nou, de eerste blauwe is van mij volgens mij....
You wish.... Voor zover ik zie staat er een zwarte, mijn blauwe, de rainbow van ErnstT, wij kwamen samen aan, een rooie en de laatste lijkt mij ook zwart.
 
Toevallig ook Tesla Model S eigenaars in de omgeving Appingedam/Delfzijl? Zijn nog vrij schaars in deze regio :)

Heb het voorrecht gehad om 3 dagen een Model S P85 te hebben mogen 'lenen' van iemand... sinds dat moment totaal verliefd... wat een auto!
Zo verliefd dat dit tevens (tijdens deze 3 dagen) onze trouwauto was.. :) Leverde erg veel bekijks op! Durf haast met zekerheid te zeggen dat dit de eerste Tesla in Appingedam was...

Dit alles was in augustus 2014, echter daarna niet veel Tesla's meer gezien in deze regio.. zie soms wel eens een Bordeaux rode rijden, echter vermoed ik dat de eigenaar hiervan in Ten Boer of Ten Post woont?

Dus Damsters en Delfzijlsters... laat van je horen! Bewijs het tegendeel :)... kom graag even langs om de auto te komen bekijken... en misschien stukje rijden? ;-)

1518604_10205072243989500_1551514885315887422_o.jpg
 
Toevallig ook Tesla Model S eigenaars in de omgeving Appingedam/Delfzijl? Zijn nog vrij schaars in deze regio :)

Heb het voorrecht gehad om 3 dagen een Model S P85 te hebben mogen 'lenen' van iemand... sinds dat moment totaal verliefd... wat een auto!
Zo verliefd dat dit tevens (tijdens deze 3 dagen) onze trouwauto was.. :) Leverde erg veel bekijks op! Durf haast met zekerheid te zeggen dat dit de eerste Tesla in Appingedam was...

Dit alles was in augustus 2014, echter daarna niet veel Tesla's meer gezien in deze regio.. zie soms wel eens een Bordeaux rode rijden, echter vermoed ik dat de eigenaar hiervan in Ten Boer of Ten Post woont?

Dus Damsters en Delfzijlsters... laat van je horen! Bewijs het tegendeel :)... kom graag even langs om de auto te komen bekijken... en misschien stukje rijden? ;-)

Je kunt mijn rode 90D met Belgisch kenteken () ook af en toe zien in Delfzijl waar mijn schoonvader verpleegd wordt. Dan zijn we ook in Midwolda en Scheemda te 'bezichtigen', waar de rest van de ouders wonen.
 
Alweer een paar dagen geleden, toch nog even vermelden, afgelopen vrijdagmiddag rond 17:00 reed ik over de A4 tussen Den Haag en Leiden richting Amsterdam, waar ik samen met twee toevallig passerende MS-en even met z'n 3-en naast elkaar reden op de 3-baans weg,
Achterliggers hadden een prachtig uitzicht op 3 MS kontjes naast elkaar (en wilden er daarna weer graag langs ;-)
 
Last edited:
Alweer een paar dagen geleden, toch nog even vermelden, afgelopen vrijdagmiddag rond 17:00 reed ik over de A4 tussen Den Haag en Leiden richting Amsterdam, waar ik samen met twee toevallig passerende MS-en even met z'n 3-en naast elkaar reden op de 3-baans weg,
Achterliggers hadden een prachtig uitzicht op 3 MS kontjes naast elkaar (en wilden er daarna weer graag langs ;-)
Vanavond rond 6 uur bij Ypenburg bijna een kontje 2 close... Een die mij plots ging inhalen zonder richting aan te geven, net terwijl ik ook besloot op te schuiven. Geen richtingaanwijzer, defecte AP? Iemand van hier? :scared: