Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand van hier... :rolleyes:
Oosterhout altijd zo druk op donderdagmiddag ?

WP_20160204_15_26_53_Pro.jpg
 
Vanavond bij de SuC Amsterdam: tijdens 10min laden komen er Tesla's het parkeerterrein van het SeC oprijden en uitstappen, om zich heen kijken en naar die ziggodome lopen. Omdat het kan zeker, maar erg sjiek is het niet. Lijkt trouwens aan de bonte verzameling auto's (niet het gebruikelijke rijtje bmw-loaners) wel voor meer mensen een goedkoop P alternatief.
 
Vanavond bij de SuC Amsterdam: tijdens 10min laden komen er Tesla's het parkeerterrein van het SeC oprijden en uitstappen, om zich heen kijken en naar die ziggodome lopen. Omdat het kan zeker, maar erg sjiek is het niet. Lijkt trouwens aan de bonte verzameling auto's (niet het gebruikelijke rijtje bmw-loaners) wel voor meer mensen een goedkoop P alternatief.

In ieder geval niet aan de SuC. Ik heb het ook wel eens gedaan, werd zelfs geholpen door SeC medewerker die een P plaats voor mij vrij maakte. Tijdens bezoek aan concert aan 22 Kw bijgeladen (oude had duolader).
 
Vanavond bij de SuC Amsterdam: tijdens 10min laden komen er Tesla's het parkeerterrein van het SeC oprijden en uitstappen, om zich heen kijken en naar die ziggodome lopen. Omdat het kan zeker, maar erg sjiek is het niet. Lijkt trouwens aan de bonte verzameling auto's (niet het gebruikelijke rijtje bmw-loaners) wel voor meer mensen een goedkoop P alternatief.
Als je dan toch een Tesla gekocht hebt dan mag je toch van de parkeerplaats van "onze tempel" gebruik maken lijkt me? Zolang je niet anderen stoort door een SuC bezet te houden langer dan nodig, vind ik dat het zou moeten kunnen.

Maar alleen Tesla's! :mad:
 
Als je dan toch een Tesla gekocht hebt dan mag je toch van de parkeerplaats van "onze tempel" gebruik maken lijkt me? Zolang je niet anderen stoort door een SuC bezet te houden langer dan nodig, vind ik dat het zou moeten kunnen.

Maar alleen Tesla's! :mad:

Nee, lijkt me niet. Je hebt toch niets te zoeken bij het SeC als je naar de Ziggodome gaat? Parkeer lekker in de ArenA, en laat het SeC parkeerterrein aan de loaners en de Tesla's in onderhoud.