Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wie was het? @AnalysiZ ! De enige echte! Ook @robertvg maar niet te zien op foto ;)

In de Opel Ampera-e:
F2D607AD-7F9F-4423-AEC0-25569C693860.jpeg
 
Vandaag, rond 18:00 uur op de A44 richting Schiphol werd ik ingehaald door een zwarte X, kenteken begon met KK- . Die zette nog even de alarmlichten aan toen die me voorbij reed, ik knipperde met m’n grootlicht. (Ook zwarte X met kenteken PT)
 
@Rick A. voel je maar schuldig ;-)
@CO2CLEAN : leuk je eens live gezien te hebben.

Ampera E toch zeker wel een bijzondere auto... verpakt in een iets conservatiever jasje dan de plugin voorganger...
En idd... je kunt aan de afwerking zien (goed afgewerkt, maar idd geen premium materialen) dat er meer geld is gegaan naar de engineering / batterijen etc. maar zeker een heel volwassen range... en dat staat me wel aan.... volgende week wellicht een paar dagen op proef (als mogelijke 2e auto)... maar dat hoort in een ander draadje.

Ik ga zeker weer eens naar een VER evenement.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Vanochtend tegen half negen op de Marathonloop in Eindhoven, een zwarte face lift S met beige bekleding die met ruim 80 km/u door het rood over een kruising met een druk fietspad (want twee grote middelbare scholen en een basisschool in een omtrek van 300 meter) vlamt. Mijn dochter van 8 steekt daar elke ochtend over rond die tijd. Helaas geen kenteken... Niet alleen een schande voor Tesla rijders maar voor de gehele mensheid. Hopelijk niemand van hier.....:mad:
 
Vanochtend tegen half negen op de Marathonloop in Eindhoven, een zwarte face lift S met beige bekleding die met ruim 80 km/u door het rood over een kruising met een druk fietspad (want twee grote middelbare scholen en een basisschool in een omtrek van 300 meter) vlamt. Mijn dochter van 8 steekt daar elke ochtend over rond die tijd. Helaas geen kenteken... Niet alleen een schande voor Tesla rijders maar voor de gehele mensheid. Hopelijk niemand van hier.....:mad:

Er was hier gisteren of eergisteren iemand die bekende dat ie gemiddeld 35 à 40 km/h te snel rijdt wat nog een rijbewijsbehoudveilige ( wat een woord ) snelheid was... . Misschien was hij het wel...?
Is inderdaad TOTAAL ONVERANTWOORD gedrag !! :eek:
Mogen ze onmiddellijk in de boeien slaan !!
 
  • Like
Reactions: Phil V and SMU
Er was hier gisteren of eergisteren iemand die bekende dat ie gemiddeld 35 à 40 km/h te snel rijdt wat nog een rijbewijsbehoudveilige ( wat een woord ) snelheid was... . Misschien was hij het wel...?
Is inderdaad TOTAAL ONVERANTWOORD gedrag !! :eek:
Mogen ze onmiddellijk in de boeien slaan !!
Beetje kort door de bocht niet?
In de bebouwde kom met hoge snelheid door rood rijden is inderdaad een no brainer.
Maar ik rij op een 3 of 4 baans rijksweg waar weinig verkeer is ook standaard 35 tot 50 km/h te hard. Moet ik dan in de boeien geslagen worden? Doe ff normaal. Zelfs de rijkspolitie heeft daar geen moeite mee zolang er niet gekleefd wordt, zoveel mogelijk rechts gereden wordt, richting aan gegeven wordt en het overige verkeer geen last van jouw snelheid heeft. Het is maar hoe je je profileert op de weg......
 
  • Disagree
  • Like
Reactions: FrankNL and Tom X
Zelfs na 3000km haal ik de verschillende pookjes aan het stuur nog door elkaar. Dus Model S startend met HH, ik knipperde niet met mijn grootlicht om je te waarschuwen, maar ik wilde mijn AP aanzetten.....
Ik dacht dat ik er inmiddels aan gewend was, maar het ging 2 weken terug toch mis. En dan ga ik richting de 3 jaar Tesla'en inmiddels. Is Tesla'en een goed werkwoord trouwens? :)
 
Beetje kort door de bocht niet?
In de bebouwde kom met hoge snelheid door rood rijden is inderdaad een no brainer.
Maar ik rij op een 3 of 4 baans rijksweg waar weinig verkeer is ook standaard 35 tot 50 km/h te hard. Moet ik dan in de boeien geslagen worden? Doe ff normaal. Zelfs de rijkspolitie heeft daar geen moeite mee zolang er niet gekleefd wordt, zoveel mogelijk rechts gereden wordt, richting aan gegeven wordt en het overige verkeer geen last van jouw snelheid heeft. Het is maar hoe je je profileert op de weg......
Het gaat niet alleen om je eigen - naar mijn mening weinig sociale - gedrag, het gaat ook om het feit dat anderen mogelijk verkeerd reageren op die hoge snelheid. Als ik op een 100 km/u weg een vrachtauto inhaal, dan rij ik even 105 tot 110 km/u.
Als er dan een Tesla, of welke auto dan ook, mij met 150 km/u achterop rijdt en vervolgens op mijn bumper hangt, dan heb ik maar één oordeel, wat een klootzak.
 
Beetje kort door de bocht niet?
In de bebouwde kom met hoge snelheid door rood rijden is inderdaad een no brainer.
Maar ik rij op een 3 of 4 baans rijksweg waar weinig verkeer is ook standaard 35 tot 50 km/h te hard. Moet ik dan in de boeien geslagen worden? Doe ff normaal. Zelfs de rijkspolitie heeft daar geen moeite mee zolang er niet gekleefd wordt, zoveel mogelijk rechts gereden wordt, richting aan gegeven wordt en het overige verkeer geen last van jouw snelheid heeft. Het is maar hoe je je profileert op de weg......
Vandaag met 165 km/h een politiebusje voorbij geschoten. Deden helemaal niets. Was in de buurt van Mönchengladbach..:D
 
Vandaag onder andere een witte Model S met bestickering over letselschade, een donkerblauwe met belgische platen, rode S met kenteken JG-.. en grijs S met kenteken JS-.. gezien bij SuC Erfstadt.. Toevallig mensen van hier? :p
 
Vandaag onder andere een witte Model S met bestickering over letselschade, een donkerblauwe met belgische platen, rode S met kenteken JG-.. en grijs S met kenteken JS-.. gezien bij SuC Erfstadt.. Toevallig mensen van hier? :p
Toevallig hetzelfde groepje in Waldlaubersheim gezien....en nogmaals bij één of ander klooster....heel apart.
 

Attachments

  • IMG-20171007-WA0003.jpg
    IMG-20171007-WA0003.jpg
    273.8 KB · Views: 42