Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wie staat er met zijn rode MS aan de laadpaal bij de passantenhaven van Heeg?
Ik sta elders in Heeg. Zondag weer terug.

Stond vrijdag middag een uurtje naast deze rode te laden in Heeg..
IMG_20140627_145626.jpg
 
Begin van de avond Prins Clausplein naar afrit Voorburg. Een plaatje. Prachtig jong stel, zo intens gelukkig.

En oh ja, spiksplinternieuwe zwarte, XBB (waarschijnlijk de eerste paar honderd meter gereden vanaf SC Den Haag?)

Veel geluk met elkaar!! :love:

Dat was ik!! Inderdaad we hadden hem net opgehaald in den haag... ik zei tegen me vrouw kijk een tesla rijder.... geef hem maar de Tesla NoD :)

Bedankt voor de compliment :biggrin:
 
Ik merk de laatste tijd dat veel Tesla rijders die ik passeer dan wel tegemoet kom niet meer groeten. Persoonlijk vindt ik het nog steeds leuk om een mede Tesla rijder tegen te komen.

Ik haalde zondag een zwarte MS in op de Ketelbrug (rond een uur of 17:00). Ze zag me niet eens!
Was driftig aan het beppen met haar dochter...

- - - Updated - - -

Stond vrijdag middag een uurtje naast deze rode te laden in Heeg..
View attachment 52643

Ja dat is dezelfde. Was jij er voor of na de regenbui? (gezien de straat waarschijnlijk voor) Hebben we elkaar net gemist. We stonden even te schuilen in de passantenhaven. Mijn MS stond bij Hoora Verhuur.
Bij terugkomst vernam ik dat hij veel bekijks had gehad daar op de parkeerplaats. Beheerder ook helemaal enthousiast.

Daar overigens voor het eerst met chuko adapter proberen te laden. Maar dat ding is echt dramatisch met verlengsnoeren/buitenstopcontacten.
Vast een amerikaanse designer geweest. Uiteindelijk dus niet geladen en met -10 thuis gekomen.
 
Ik haalde zondag een zwarte MS in op de Ketelbrug (rond een uur of 17:00). Ze zag me niet eens!
Was driftig aan het beppen met haar dochter...

- - - Updated - - -



Ja dat is dezelfde. Was jij er voor of na de regenbui? (gezien de straat waarschijnlijk voor) Hebben we elkaar net gemist. We stonden even te schuilen in de passantenhaven. Mijn MS stond bij Hoora Verhuur.
Bij terugkomst vernam ik dat hij veel bekijks had gehad daar op de parkeerplaats. Beheerder ook helemaal enthousiast.

Daar overigens voor het eerst met chuko adapter proberen te laden. Maar dat ding is echt dramatisch met verlengsnoeren/buitenstopcontacten.
Vast een amerikaanse designer geweest. Uiteindelijk dus niet geladen en met -10 thuis gekomen.

Ging ongeveer een uurtje voor de regenbui weg. Jammer, ben nog steeds niemand van het forum (bewust) tegen gekomen..
 
Vanochtend ca. 11.30 u enkele km voor afslag Barneveld door zwarte MS *-SRJ-** ingehaald. Dame achter het stuur. Geen reactie op mijn groet. Terwijl zij op de afslag stond haar weer ingehaald omdat ik rechtdoor ging. zij strak voor zich uit kijkend. In haar coconnetje denk ik...:tongue:. Lastig ook die groetende MS-rijders....