Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Één Tesla tegenkomen is tegenwoordig niet meer zo speciaal maar 2 tegelijk is toch wel gaaf!

u8uba6at.jpg
 
Vandaag bij SuC Oosterhout, aardige oudere heer, had zelf iets gefabriceerd, echt netjes uitgevoerd, en op het eerste gezicht helemaal geen slechte oplossing om het minst mooie stuk van de MS op te fraaien:

Oosterhout-20140719-00001.jpg


Op het moment van vertrek kwam net een tweede zilvergrijze aanrijden, leek me een bekend gezicht, maar kon hem niet plaatsen.

Een van beide (of allebei) toch iemand van hier? Al was het maar omdat na zeven maanden nog niemand mij heeft willen spotten??
 
Ik sta regelmatig bij Supercharger Oosterhout. Het is er nooit heel druk en kom er regelmatig ook Belgische kentekenplaten tegen. Wat me opvalt is dat onze Belgische mede-Tesla-rijders eerder hun handje opsteken om te groeten dan de Nederlandse.
 
Beste mensen, ben nu zeven maanden en tweede dagen op de weg, en nog niet gespot, behalve een paar leden op afspraak. Dat voelt best sneu. Morgen gaan we richting Italië, laden rond 06.00 bij Zevenaar. Kan misschien iemand ons komen uitzwaaien en een fotootje maken? :rolleyes:
 
In Zwitserland in 'ons' dorp vandaag voor het eerste een Tesla gezien - een Zwitserse
IMG_5850.jpg

en nog geen uur later - 50 meter verder een NLse
IMG_5862.jpg

Die moet de rit naar Basel rustig aan hebben gedaan met de missende supercharger daar...

Excuus voor de kwaliteit - iPhone die net zo mistig werd als het weer vandaag
 
In Zwitserland in 'ons' dorp vandaag voor het eerste een Tesla gezien - een Zwitserse

en nog geen uur later - 50 meter verder een NLse

Die moet de rit naar Basel rustig aan hebben gedaan met de missende supercharger daar...

Excuus voor de kwaliteit - iPhone die net zo mistig werd als het weer vandaag

goed weer ginder.:wink:

ik ben in Afrika, en het is hier kouder dan in B-NL..
 
Vandaag echt pijn gehad op mijn weg van A'dam richting Emsbüren op de A1, gezien hoe een Tesla op een blauw klein k** auto geklapt was. Moest echt net gebeurd zijn. Ik zag 4 mensen bij de Tesla staan dus ik hoop dat alles ok was met ze... Man doet zeer aan mijn hart. En sterkte voor de ongeluksvogels...