Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren 19.00 uur ring A10 zuid richting Schiphol. Voor me een grijze en een blauwe naast elkaar, ben er even snel naar toe gesprint om de formatie compleet te maken. Het viel me op dat de grijze optisch breder lijkt vanachteren dan de blauwe. Of is dat vooringenomenheid omdat ik zelf een grijze heb, kan ook.
 
Ik zie regelmatig Model S-sen aanmeren bij de Supercharger in Zevenaar. Gisteren op de afrit achter een fraaie grijze, heb even vlug een foto gemaakt. Iemand van hier?
unnamed.jpg
 
Een rode S85 met NL platen bij ons in het kleine dorpje ( st job). Met die andere zwarte nu al drie in de buurt!

Daar heb ik eens op een zondagavond achter gereden van Schoten naar St-Job.
Met mijn grijze erbij, zijn het er 4.

Vanmorgen nog een bruine gezien met NL-platen op E19 richting Brussel, maar ik was met de moto :-(
Ik kom er persoonlijk weinig tegen en als ik er al een tegen kom, reageert ie niet, zeker niemand van hier
 
Kom ik op de N261 bij Waalwijk richting Tilburg aangereden bij de verkeerslichten ter hoogte van McDonalds Waalwijk, zie ik een bruine MS P85+ bij de verkeerslichten staan. Was om 15.30 uur. Yes, dacht ik, eindelijk eens weten wie er sneller is. Ga ik er naast staan en bij groen vol gas weg. Komt ie een beetje mee, maar niks hoor, niks vol stroom. Waar heb je nou een P85+ voor???? Weet ik nog steeds niet of ik sneller ben :-(
 
Rode 7-XLZ-40 vanavond op A2 tussen Everdingen en Deil. Kan er geen groetje af?

Heb een paar keer pal naast je gereden. Zo gewoontjes zijn we toch nog niet?

Ik vrees dat het voorbij is.... Ik reed recent met twee andere Tesla's over de Erasmus brug. Drie verschillende kleuren. Prachtig gezicht, fietsers en wandelaars keken om.
Andere bestuurders (op de wat smalle brug) ingehaald, maar geen teken van leven.... Saai volk.
 
Ik vrees dat het voorbij is.... Ik reed recent met twee andere Tesla's over de Erasmus brug. Drie verschillende kleuren. Prachtig gezicht, fietsers en wandelaars keken om.
Andere bestuurders (op de wat smalle brug) ingehaald, maar geen teken van leven.... Saai volk.

Dat is jammer. Ik zie een andere Tesla ook vanuit mijn uiterste ooghoeken (mijn vrouw nog beter zelfs). Het blijft een mooi gezicht en één Tesla trekt meer aandacht dan elke andere nieuwe auto.

Ik zie nu dat je 935 dagen hebt moeten wachten. Dat is wel heel heavy geweest.
 
Ik vrees dat het voorbij is.... Ik reed recent met twee andere Tesla's over de Erasmus brug. Drie verschillende kleuren. Prachtig gezicht, fietsers en wandelaars keken om.
Andere bestuurders (op de wat smalle brug) ingehaald, maar geen teken van leven.... Saai volk.

Ik weet niet hoe lang de bewuste bestuurders de auto hadden, maar ik verneem na een aantal dagen dat ik nog steeds heel erg bezig ben met de auto + verkeer. Minder met het 'spotten' van andere Tesla's. Zal wel komen als het allemaal wat meer went. Ik zal dan uitbundig zwaaien, ok? ;)
 
Ik vrees dat het voorbij is.... Ik reed recent met twee andere Tesla's over de Erasmus brug. Drie verschillende kleuren. Prachtig gezicht, fietsers en wandelaars keken om.
Andere bestuurders (op de wat smalle brug) ingehaald, maar geen teken van leven.... Saai volk.

Vooralsnog geen last van... Model S rijders zwaaien vaak even!

Stond trouwens weer goed vol bij Zevenaar vanavond, misschien dat ik vandeweek maar eens ga buurten met een thermoskan vol koffie daar!
 
Zojuist een zwarte op de parkeerplaats voor de Lidl in de buurt van DNB...terwijl dat op dat tijdstip een losplek is voor de leveranciers. Ik heb ze zien weggesleept worden. Kan dat eigenlijk wel als hij niet in tow-mode staat? Sleuren ze hem daar gewoon doorheen met de takelwagen? Volgens mij woont de eigenaar daar in de buurt en zou hij beter moeten weten...of hij heeft zich verslapen.
 
Afgelopen donderdagnamiddag rond 15h. een zilvergrijze Tesla S gespot op de E40 komende van de kust ter hoogte van de verkeerswisselaar E40 - E17.Ik was er naast gaan rijden en heb m'n duim opgestoken. De dame in kwestie was blijkbaar wel een beetje geschrokken ... ;-)
 
Kom ik op de N261 bij Waalwijk richting Tilburg aangereden bij de verkeerslichten ter hoogte van McDonalds Waalwijk, zie ik een bruine MS P85+ bij de verkeerslichten staan. Was om 15.30 uur. Yes, dacht ik, eindelijk eens weten wie er sneller is. Ga ik er naast staan en bij groen vol gas weg. Komt ie een beetje mee, maar niks hoor, niks vol stroom. Waar heb je nou een P85+ voor???? Weet ik nog steeds niet of ik sneller ben :-(

Kom eens aan een rood licht hier ergens in de buurt van Brussel of Namen staan, en je gaat het rap weten wie sneller is...
 
Bij Tilburg Waalwijk ga ik sowieso niet meer gek doen (niets zeggen nu Byron, dat was v
alleen voor de erally).
slimme flitsers staan gezellig om de hoek bij Tesla Tilburg...
heb er al 2 thuisgekregen.

in België daarentegen staakt de politie, dus...