Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
gouda kan ik zijn geweest welke kleur?

ik werd gisteren ingehaald door een mooie blonde dame in een donkergrijze ook op de a12 ik reed al 140 dus ze had er wel wat snelheid in zitten :)

tevens nogmaals hier, bij de sec in oosterhout kun je gratis koffie halen bij domino's je moet dan wel je tesla sleutel laten zien!!!!!
 
gouda kan ik zijn geweest welke kleur?
ik werd gisteren ingehaald door een mooie blonde dame in een donkergrijze ook op de a12 ik reed al 140 dus ze had er wel wat snelheid in zitten :)
tevens nogmaals hier, bij de sec in oosterhout kun je gratis koffie halen bij domino's je moet dan wel je tesla sleutel laten zien!!!!!
Ik heb een zwarte, die andere classic was licht grijs en die nieuwere weet ik niet meer.
 
Vandaag op de A4 naar Rotterdam - blauwe Tesla.

Voorbijgereden en met mijn 4 pinkers geknippert. Geen reactie.
Even later haalde de blauwe tesla me langs rechts in en zwaaide de dame wel :)

Erna een grijze en een zilvere Tesla zien rijden op de E19 / ring van Rotterdam - maar daar zijn zoveel baanvakken dat je 1-2 seconden hebt tussen het zien en ervoorbij zijn.

In Oosterhout wat gaan elektronen opslurpen - was enkel een BMW i3 die probeerde te laden.
Vertelde hem dat het niet zou lukken - en hij is toen bij andere laadpaal gaan laden.

Tegen dat ik er 2 minuten stond - kwamen 2 nederlandse tesla's en een britse toe (met stuur rechts in auto). Toen ik uit de McDo kwam - stonden er 6 te laden.
Vriendelijk gezwaaid - kreeg 2x response.
 
Vanavond op de A1 omstreeks 18:00 ingehaald door een Tesla met kenteken SPx, dus ook oude hap. Heb nog even alarmlichten laten oplichten, maar wellicht te laat en kon de bestuurder het niet meer goed zien omdat hij/zij al naast mij zat. Ook even gezwaaid, maar geen reactie waargenomen. Bestuurder had volgens mij redelijk zware rechtervoet...:wink: