Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
SPP heb ik wel in mijn kenteken maar in de ochtend ik was nog thuis en daarna op weg naar Lelystad :)

Ik meen dat er 25+ rijden met TKL, net als ik. Zal met SPP niet anders zijn lijkt me... Ze registreren ze met bosjes tegelijk.... Daarom het vermelden uit "privacy" van alleen maar de letters haalt niets uit dan allen verwarring. Sterker nog, al doe je het eerste cijfer dan nog niet.. Ik heb 1-TKL en de 25 andere welke ik heb gevonden via de website van de RDW ook... Je kenteken word gemiddeld 15x gescanned als je van Limburg naar Groningen zou rijden....
 
Daarom het vermelden uit "privacy" van alleen maar de letters haalt niets uit dan allen verwarring. Sterker nog, al doe je het eerste cijfer dan nog niet.. Ik heb 1-TKL en de 25 andere welke ik heb gevonden via de website van de RDW ook... Je kenteken word gemiddeld 15x gescanned als je van Limburg naar Groningen zou rijden....
Was voor mij niet de reden om alleen de letters te noemen, de rest heb ik gewoon niet onthouden. Tijdstip, plaats en middelste letters leken mij voldoende als identificatie, waarbij ik met S nummers nog het gevoel heb dat de kans op een forumlid nog wat groter is.
 
Vandaag gespot in Westkappele.

Die velgen heb ik al eerder hier op het forum voorbij zien komen dus ik verwacht dat het iemand van het forum is of iemand die mee leest.

gespot.jpg