Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Raar dat er altijd iets moet achter hangen bij de Nederlanders. ;)
'k rij nu 42 jaar met de auto en heb er zo'n kleine 20tal gekocht. nog nooit heb ik een trekhaak gehad en ook nog nooit gemist.

als er maar 500kg in mag, dan rij je toch gewoon 2 of 3 keer:cool:
Jij vervoert zelfs complete visvijvers in je frunk. Met levende vis en al. En geen aprilvissn.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: job-lek and Xfrank
;) :p
Screenshot_20230614_102748_WhatsApp.jpg
 
Telkens als ik "hem" zie vraag ik me af: "hoort dit wel thuis op onze wegen?"...

Hier niet, in de VS is de best verkochte auto en autoklasse een pick-up truck.

Tesla sorteert voor op 350K CyberTrucks per jaar die voornamelijk in Noord-Amerika verkocht gaan worden IMO.

Dat laat onverlet dat ik zelf een reservering heb voor een Tri-motor 🤭 als ik hem daadwerkelijk afneem/krijg zal ik wel moeten verhuizen want een X is al krap in de binnenstad waar ik woon 😅
 
Hier niet, in de VS is de best verkochte auto en autoklasse een pick-up truck.

Tesla sorteert voor op 350K CyberTrucks per jaar die voornamelijk in Noord-Amerika verkocht gaan worden IMO.

Dat laat onverlet dat ik zelf een reservering heb voor een Tri-motor 🤭 als ik hem daadwerkelijk afneem/krijg zal ik wel moeten verhuizen want een X is al krap in de binnenstad waar ik woon 😅
De VS is echt een ander land idd. Hier kijken we al op van een Ford F150, jeetje wat een dikke bak....terwijl je in de VS ook nog de 250, 350 en zelfs F650 hebt :D

Edit, je hebt blijkbaar ook nog een F750 :eek:
 
De VS is echt een ander land idd. Hier kijken we al op van een Ford F150, jeetje wat een dikke bak....terwijl je in de VS ook nog de 250, 350 en zelfs F650 hebt :D

Edit, je hebt blijkbaar ook nog een F750 :eek:

Absoluut en uiteindelijk is de CT maar ‘n metertje langer dan de X en net zo breed en hoog als ik het goed heb.

Als je het snel zegt valt het reuze mee 😁
 
  • Funny
Reactions: zkpq and SpeedyEddy