You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan ik beter geloven. ik zie de CT nog niet onmiddellijk naar Europa komen. en als hij ooit komt verwacht ik een aangepaste versie.Dit was volgens Greggertruck de tweede CT die richting New Zealand ging voor de wintertesten daar, een tot nu imo betrouwbare bron voor CT nieuws.
In de laatste seconden van dit filmpje zie je steer-by-wire werking goed.4K walk around met veel details en close ups.
Filmpje begint met een klein stukje in portrait maar dan begint het lekkers in landscape.
Ik vrees zelfs dat de ganse Cybertruck niet voor Europa zal zijn. De laatste tijd heb ik niet al te beste geruchten opgevangenIn de laatste seconden van dit filmpje zie je steer-by-wire werking goed.
Bij het inparkeren het stuur halve slag draaien en de wielen draaien veel sneller(bestuurder pakt niet over op het insturen links naar rechts), dit zie je in de laatste seconden van het filmpje tijdens het inparkeren.
Dan is een yoke stuur echt top!, zover is dit nog niet mogelijk in Europa waarbij er (correct me if I'm wrong) nog verplicht fysiek verbinding moet zijn met het stuur.
Als we eerlijk zijn is de cybertruck niets voor onze Belgische wegen en parkeerplaatsen.Ik vrees zelfs dat de ganse Cybertruck niet voor Europa zal zijn. De laatste tijd heb ik niet al te beste geruchten opgevangen![]()
Zal me niks verbazen als er iemand wel een "route" weet om ze in EU op de weg te krijgen, met minder aanpassingen.@Xfrank is doorgaans goed geïnformeerd en ik ben zeer benieuwd, maar had in mijn laatste post in deze thread al wat twijfels geuit over het aanpassen van de CT om überhaupt in de niche markt die Europa uiteindelijk gewoon is voor dit soort rollend materieel, nog een handvol exemplaren te verkopen. Denk dat die heel duur worden, terwijl ze onaangepast in de USA en Canada als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. Ik verwacht dat er echt honderden aanpassingen nodig zijn van ingrijpend (verlichting, bumpers, AC/DC converters en andersom) tot gering (andere laadpoort), die ook weer inwendig hun gevolgen zullen hebben. Verder is een type-goedkeuring nodig die hoge aanloopkosten zal hebben. Ik denk dat de Tesla Van die nog zal worden gemaakt veel eerder in de EU te koop zal zijn dan de CT. Dat is wel een grote markt en Tesla zal waarschijnlijk wel iets van de CT techniek (het skateboard met batterijen en een uitgeklede versie van de aandrijving?) gaan gebruiken.
Afgelopen weken nog weer wat gereden in BE op de motor en dan lijkt een grote terrein auto toch beter geschikt voor de kwaliteit van de Belgische wegen.Als we eerlijk zijn is de cybertruck niets voor onze Belgische wegen
Zal me niks verbazen als er iemand wel een "route" weet om ze in EU op de weg te krijgen, met minder aanpassingen
Ook verkeerde laadport voor deze kant van de plas.Zeker weten doe ik het niet maar al die RAM Pick-Ups in Nederland zijn toch ook allemaal grijze import?
Te herkennen aan de aangepaste kleine kenteken platen. Lijkt mij dat je dan langs het RDW moet of zo?
Niet dat ik dat met een CyberTruck zou willen doen want je gaat waarschijnlijk de mist in met service.
Wellicht toch een keer kijken. Wellicht heeft hij ook laadport kunnen aanpassen.
Afgelopen weken nog weer wat gereden in BE op de motor en dan lijkt een grote terrein auto toch beter geschikt voor de kwaliteit van de Belgische wegen.![]()
Zijn die er dan in BE?Was dat toevallig op een toeristisch interessante weg?
In NL is het haast niet te doen om via B-wegen de rivieren over te komen en dus hebben we het laatste stuk net ten zuiden van Antwerpen tot aan huis maar over de snelwegen gedaan.Ja?
Doen we speciaal zo om de Nederlanders weg te houden![]()