Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn rondje voor vanavond zit er ook weer op. Ik denk dat ik de meeste wel iets heb gegeven (door het aanhouden van een bepaalde volgorde).

En ik ben bijna op pagina 3 aanbeland van de rangschikking. (reputation power is intussen 6)
 
vanmorgen wakker geworden met héél wat reppuntjes erbij. :smile::smile::smile:
dank aan de milde schenkers.

daardoor heb ik mij los kunnen maken uit de achtervolgende groep en heb in mijn eentje de jacht ingezet op de twee leiders.
als dat maar géén chasse patate wordt.

- - - Updated - - -

Het is hier wel een zelf-bevlekkende incestueuze boel geworden in dit draadje.
Weet niet precies wat voor soort reputatie je hier mee opbouwt...

natuurlijk wel, Daan !
we zitten hier met een kliekske dat wat lol tapt, en waar buitenstaanders mogelijk niks van snappen.
maar we trekken ons daar niks van aan, en gaan lustig:smile: door.
zoals onze OP schrijft : als we de kwaliteit van een topic zouden afwegen aan de verhouding 'on-topic posts'/'totaal aantal posts', dan zijn we top !


en die rep punten ?
we weten allebei dat we in de lage landen volgende nuchter zijn om een post te beoordelen op zijn inhoud in plaats van op de rep-punten van de poster.
dus komop met die punten, ik kan er nog wat gebruiken om mijn chasse patat tot een goed einde te brengen.
(ik heb er helaas weer teveel uitgedeeld.)
:wink::wink::wink:
 
Het leuke is, vind ik dan, dat het merendeel van de zelfbevlekkers hier Belgen zijn. Onze bescheiden, gemoedelijke zuiderburen, normaal wars van Hollandse grote bek en zelf nooit blijk geven van enige trots. Dat maakt jullie in onze ogen weer zo sympathiek. Maar wat een goede voetbalgeneratie toch teweeg kan brengen, ineens meerdere openlijk trotse Belgen in een wereldwijde top 20. Dit moet buiten ons forum bekend worden!

Verder ben ik het totaal niet met Dirk eens. Lol tappen? Niks daarvan, dit is een serieuze aangelegenheid. Ik ben in amper twee weken van één naar drie blikjes gestegen, alleen maar door af en toe mijn gezicht in deze thread te laten zien. Ik heb eindelijk iets bereikt in het leven. Drie blikjes! Ik ben nu 'een jewel in the rough'.... wie pakt me dat nog af? Mijn collega's vragen zich af waarom ik toch zo straal. "Ah! Jewel in the rough he! Ik heb drie blikjes jongens!". Ik word daarna wel een beetje meewarig aangekeken en een contractverlenging is ineens erg onzeker. Maar who cares, dit statussymbool ontstijgt die van het Tesla bezit zelf. En zaterdag ben ik twee jaar forumlid en dan stijgt mijn reputation power ook nog eens. Wat wil een mens nog meer.
Zo, en dan nu nog maar eens strooien, als ik weer mag tenminste...

Update paar minuten later: ik kan hier verdomd weinig kwijt helaas. Hoe lang duurt die flauwekul voordat ik iemand weer iets kan geven?
 
Het leuke is, vind ik dan, dat het merendeel van de zelfbevlekkers hier Belgen zijn. Onze bescheiden, gemoedelijke zuiderburen, normaal wars van Hollandse grote bek en zelf nooit blijk geven van enige trots. Dat maakt jullie in onze ogen weer zo sympathiek. Maar wat een goede voetbalgeneratie toch teweeg kan brengen, ineens meerdere openlijk trotse Belgen in een wereldwijde top 20. Dit moet buiten ons forum bekend worden!

Verder ben ik het totaal niet met Dirk eens. Lol tappen? Niks daarvan, dit is een serieuze aangelegenheid. Ik ben in amper twee weken van één naar drie blikjes gestegen, alleen maar door af en toe mijn gezicht in deze thread te laten zien. Ik heb eindelijk iets bereikt in het leven. Drie blikjes! Ik ben nu 'een jewel in the rough'.... wie pakt me dat nog af? Mijn collega's vragen zich af waarom ik toch zo straal. "Ah! Jewel in the rough he! Ik heb drie blikjes jongens!". Ik word daarna wel een beetje meewarig aangekeken en een contractverlenging is ineens erg onzeker. Maar who cares, dit statussymbool ontstijgt die van het Tesla bezit zelf. En zaterdag ben ik twee jaar forumlid en dan stijgt mijn reputation power ook nog eens. Wat wil een mens nog meer.
Zo, en dan nu nog maar eens strooien, als ik weer mag tenminste...

Update paar minuten later: ik kan hier verdomd weinig kwijt helaas. Hoe lang duurt die flauwekul voordat ik iemand weer iets kan geven?

LOL