Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan jullie dan toch weer niet bijhouden. Jammer. :frown:

Ik rijd dan met een 70... zonder D, dus dat gaat je wel lukken toch? Zelfs een Porsche zou dat nog bij kunnen houden (als die echt zijn best doet):tongue:

Overigens... in een ander draadje al de optie voorgelegd om de 19e vanuit Urmond weer een rondje Eiffel te doen?
10:00 geladen klaarstaan.... kandidaten?

Dat zal ons allen weer punten opleveren (had er van mij niet bij gehoeven, maar zo wel weer on topic:biggrin:)
 
Ik heb weer een rondje gegeven, daar waar het kon, en instuwen halverwege mijn volgend blikje.

Als ik een blik werp op de score die ik dat Jan, Frank en Dirk op de eerste pagina van het overzicht prijken en dat de eerste 11 blikjes achter zijn naam heeft. Gaat het met 9 blikjes nog steeds per 100 omhoog per blikje, want dan lijkt het me niet zo moeilijk om er een Belgische top drie van te maken... Tenzij die anderen ook een draadje gelijkaardig aan dit hebben.
 
Ik heb weer een rondje gegeven, daar waar het kon, en instuwen halverwege mijn volgend blikje.

Als ik een blik werp op de score die ik dat Jan, Frank en Dirk op de eerste pagina van het overzicht prijken en dat de eerste 11 blikjes achter zijn naam heeft. Gaat het met 9 blikjes nog steeds per 100 omhoog per blikje, want dan lijkt het me niet zo moeilijk om er een Belgische top drie van te maken... Tenzij die anderen ook een draadje gelijkaardig aan dit hebben.

tot blijkje 5 gaat het per 100 punten, daana per 200punten (zie eerste post)
 
Ben ik degene die jou over de 1000 heeft geholpen? Leuk:biggrin:
Het laatste stukje was een 'group effort' van jou, Dimi, Michel en een anonieme gever.

Allen hartelijk dank, de kopgroep is nu weer terug in zicht.

- - - Updated - - -

En schwoosh, daar schiet weer een Belg me voorbij naar plaats 28. :crying:

Het zij je gegund. :smile:
Ik ben vandaag te scherp geweest.
Dat levert meestal geen punten op.
 
Heeft er nog iemand iets van Sinterklaas gehad?
Ja, zojuist van een Sint met rep power 2.
Knipsel 3.PNG
 
net 17 punten aan de Sint gegeven.
6 december is nog niet voorbij. hij kan nog altijd iets komen brengen ( het mag zelfs op 9 december nog)

voor de eerste maal over Jan gesprongen. met dank aan Hendrik.
Nog 1 big spender en ik zit op 9 blikjes:smile:
ranking1.jpg
 
Last edited: