Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

WK bla bla bla

This site may earn commission on affiliate links.
Letten jullie wel goed op in de reclames? Want wat ziet mijn oog in de (nota bene VW) reclame:

20140613_231536.jpg
 
toevallig valt mijn oog er op dat op 1 juli (next first Tuesday) de rode duivels mogelijks hun achtste finale spelen.
winnaar groep H tegen de tweede van groep G om 22 uur!

is er toevallig een groot scherm voorzien of moeten we op tijd naar huis vertrekken?
 
Nederland door het oog van de naald.
wat zou het jammer geweest zijn mochten ze er nu al uit gegaan zijn.
ik zie ze er liever uit gaan in de halve finale tegen de rode duivels
(dan wil dit zeggen dat we toch ook al tot daar zijn geraakt:wink:)

Toch proficiat, al was het wel bibberen en zweten voor jullie!
 
Het is inderdaad irritant dat je niet weet door wie er wat er aan de Fifa resp. referees is betaald om strafschoppen en dergelijke juist wel of juist niet toe te kennen.

Het lijkt erop dat een team slechts per beslissing betaald heeft en dat er na de gekochte toekenning/afwijzing van de strafschop/goal/overtreding weer gewoon eerlijk gevoetbald wordt.
 
Last edited:
Het is inderdaad irritant dat je niet weet door wie er wat er aan de Fifa resp. referees is betaald om strafschoppen en dergelijke juist wel of juist niet toe te kennen.

Het lijkt erop dat een team slechts per beslissing betaalt heeft en dat er na de gekochte toekenning/afwijzing van de strafschop/goal/overtreding weer gewoon eerlijk gevoetbald wordt.
al eens gaan informeren bij de gokchinees?
Zheyun Ye - Wikipedia