Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zakelijk gebruik tesla supercharger m3

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,
Ik zie dat sinds dit jaar je de tankpas van je lm niet kan koppelen aan je tesla account. Klopt het dat je alleen een credit card kan koppelen of zijn er andere opties? Dit zodat je gewoon kan laden bij de superchargers tesla.

Thanks!
 
is het verstandig dit te doen als de auto volgende week geleverd wordt via LM. Ik ben bang dat er dan iets fout gaat met betaling enzo. Maar wil ook wel kunnen laden onderweg als nodig is.

Laden lukt altijd als je de auto net opgehaald hebt. Ik ben nog niemand tegengekomen die vanwege het niet gekoppeld zijn van een CC bij een nieuwe auto niet kon laden. Maar voor gemoedsrust wellicht wel fijner om het vooraf geregeld te hebben ;)
 
Ik heb zojuist een IBAN aan mijn account gekoppeld. SEPA-incasso. Misschien is het net nieuw, maar dit kan dus ook.
Zelf voegde ik onlangs via Tesla > Account > Payments > Manage Payment Method > SEPA toe door mijn naam en IBAN te bewaren.
Toch werden betalingen precies niet verwerkt vermits ik de 'Pay Now' knop kreeg voor onbetaalde rekeningen.

Zou het kunnen dat je via de bank (ING) deze SEPA moet laten goedkeuren, en zo ja wat zijn dan de details van Tesla?