Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zeer irritant geluid in dashboard...

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Mijn MS van eind 2017 maakt een zeer irritant geluid.Dit lijkt ergens onder dashboard vandaan te komen.
Het geluid lijkt op een rollende knikker die met de bocht mee rolt en ook tijdens snel optrekken is dit geluid hoorbaar.
Uiteraard heb ik al gekeken of er niks los ligt in het dashboardkastje ed.
Het geluid is best hard en erg goed hoorbaar.

Is er iemand die dit geluid herkend en/ of de oplossing hiervoor weet?
Alvast dank.
 
Das kras. Heb ik precies ook in mijn S.
Zeer irritant geluid idd.

Ik dacht dat dit kwam doordat bij mij het scherm een keer vervangen is geweest en misschien een monteur een schroefje had laten vallen ergens.

Bij mij is het geluid af en toe ook tijdelijk helemaal weg.
Wellicht dat het ‘schroefje’ dan ergens klem zit oid.

Eind mei gaat de S naar een SeC om een koplamp te vervangen.
Ik had toen (via afspraakplanner in app) deze klacht ook aangegeven. Hopelijk gaan ze er dan ook naar kijken.
En hopelijk is dan het geluid niet weer even weg....

Ik laat wel weten als ze wat gevonden hebben.
 
Het irritante gekraak vanuit de hemelbekleding bij de spiegel is door de SeC-mannen opgespoord. Het bleek afkomstig van de custom-made Blackvue camerahouder van Tesland. En daar brandden zij hun vingers niet aan. Want niet origineel. Het gekraak is ineens minder irritant.
 
Last edited:
Ondertussen bij Tesla Duiven geweest.
Het rollende knikker geluid is verholpen, het bleek een tictac snoepje in de ventilatie te zijn

Tevens is de voorvering vervangen, deze maakte een ratelend geluid op klinkerwegen.
Al vanaf het moment dat ik 1,5 jaar geleden in Tilburg uit de fabriek reed.
We zijn een paar weken verder en de wagen is heerlijk stil....
 
Het irritante gekraak vanuit de hemelbekleding bij de spiegel is door de SeC-mannen opgespoord. Het bleek afkomstig van de custom-made Blackvue camerahouder van Tesland. En daar brandden zij hun vingers niet aan. Want niet origineel. Het gekraak is ineens minder irritant.
Hier heb ik niets van gehoord van je. Anders hadden we het uiteraard opgelost.
Jammer dat je het hier wel op het forum gooit en ons niet informeert.
 
Heer Herbert,
ik heb me in mijn bovenstaande posting m.i. in het geheel niet verwijtend getoond ten aanzien van het door jou geleverde product. De geprinte houder is een mooie oplossing voor de Blackvue. Ik wil er niet zonder.

Een oplossing voor het gekraak zou natuurlijk fijn zijn, en al helemaal als jij daar naar wilt kijken. De tijd die het me neemt om vv Almere te rijden weerhoudt me ervan. Werk gaat voor het meisje. Jou dan bellen met genoemde observatie en er bij zeggen dat je het niet hoeft te repareren vind ik dan weinig passend.

en in het woord 'gooit' herken ik me niet.
 
en in het woord 'gooit' herken ik me niet.

Volgens mij is dit weer een typisch voorbeeld waar geschreven tekst zo zijn eigen interpretatie kent. Jouw opmerking was volgens mij “negatief” over Tesla doordat je dacht dat je kraak door de auto kwam. Toen je echter hoorde dat het van je eigen blackvue houder kwam, kon je er opeens wel mee leven. Geen enkel slecht woordje over blackvue of Tesland dus volgens mij?

Zo zie je toch maar wel weer hoe verschillend geschreven tekst geïnterpreteerd kan worden ;)
 
Heer Herbert,
ik heb me in mijn bovenstaande posting m.i. in het geheel niet verwijtend getoond ten aanzien van het door jou geleverde product. De geprinte houder is een mooie oplossing voor de Blackvue. Ik wil er niet zonder.

Een oplossing voor het gekraak zou natuurlijk fijn zijn, en al helemaal als jij daar naar wilt kijken. De tijd die het me neemt om vv Almere te rijden weerhoudt me ervan. Werk gaat voor het meisje. Jou dan bellen met genoemde observatie en er bij zeggen dat je het niet hoeft te repareren vind ik dan weinig passend.

en in het woord 'gooit' herken ik me niet.
Ok. In dat geval sorry voor het woord “gooien” en de manier waarop ik het opvat.
 
Status
Not open for further replies.