Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zoek witte Tesla vrijdag/zaterdag, heb andere Tesla te ruil

This site may earn commission on affiliate links.
Onze witte Tesla is niet op tijd klaar met zijn reparatie waardoor we in de problemen komen voor twee bruiloften op vrijdag en zaterdag waarbij onze Witte Tesla ingezet dient te worden. Tesla Motors kan niets voor ons betekenen omdat ze geen witte demo's/loaners beschikbaar hebben. Wie kan ons helpen? Vrijdag is de auto een halve dag verhuurd voor een bruiloft en zaterdag is hij een halve dag incl. chauffeur (dat ben ik zelf in dit geval) nodig.

Ik heb een andere Tesla (90D) om te ruilen. Vergoeding is ook mogelijk uiteraard.
 
Onze witte Tesla is niet op tijd klaar met zijn reparatie waardoor we in de problemen komen voor twee bruiloften op vrijdag en zaterdag waarbij onze Witte Tesla ingezet dient te worden. Tesla Motors kan niets voor ons betekenen omdat ze geen witte demo's/loaners beschikbaar hebben. Wie kan ons helpen? Vrijdag is de auto een halve dag verhuurd voor een bruiloft en zaterdag is hij een halve dag incl. chauffeur (dat ben ik zelf in dit geval) nodig.

Ik heb een andere Tesla (90D) om te ruilen. Vergoeding is ook mogelijk uiteraard.
Er wordt dus nog steeds in maagdelijk wit getrouwd... Als het een rainbow-huwelijk zou zijn dan kon ik je nog helpen
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vertel....

Ik heb een witte auto kunnen regelen die ik wel vaker inzet. Maar die zit in aan de andere kant van het land (vandaar dat ik nu in Zwolle zit te Superchargen) en het is een rokersauto, dus dat moest ik eerst ff kortsluiten met mijn klanten. Maar het werkt deze keer! Ik kan niet wachten tot we onze gloednieuwe witte Tesla weer terugkrijgen... we hebben er 1 maand plezier van kunnen hebben... Onderdelen zijn besteld in Fremont, maar niemand weet wanneer ze in Tilburg aankomen... beetje jammer.