Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zomerse servicebeurt???

This site may earn commission on affiliate links.
Blijkbaar heeft Tesla toch extra servicebeurten nodig :) of zou het te rustig zijn in de servicecenters.

Onderstaande melding kreeg ik in de Tesla app.

Screenshot_20200417-112043_Tesla.jpg
 
Goed, zet ik die oproep door met de app naar een service center in de buurt, wordt het netjes via e-mail bevestigd, inclusief agenda (ICS) bestandje en een uur later een e-mail :

Op uw verzoek is uw serviceafspraak voor uwModel 3 bij Service Center Rotterdam-Driemanssteeweg afgezegd.

“Op uw verzoek”... lekkere service van Tesla Rotterdam-Driemanssteeweg. Beantwoorden kan niet, want dat heeft men heel slim afgeschermd.

Nog eens geprobeerd .. ben benieuwd.

3DA1A20C-D8FB-47E9-8956-1BE79F42366F.jpeg
 
Het lijkt wel op klassiek money grabbing en dat zal zeker meespelen, maar ik herinner me een filmpje van een klokje rond waarin een eigenaar van een Model S om de 80000km op onderhoud ging, en daarbij geen acht sloeg op dingen die echt wel sneller verslijten.

 
Het lijkt wel op klassiek money grabbing en dat zal zeker meespelen, maar ik herinner me een filmpje van een klokje rond waarin een eigenaar van een Model S om de 80000km op onderhoud ging, en daarbij geen acht sloeg op dingen die echt wel sneller verslijten.

Deze is van een forum-lid @Energie Gratiz geweest. Een van de filmpjes die me destijds heeft doen besluiten om een Classic aan te schaffen.