Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

29 december tot 17.00 bij de SUC in eindhoven controle gordels

This site may earn commission on affiliate links.
Mocht je id buurt zijn

Ik was de 27e in Eindhoven en toen is de check uitgevoerd door iemand die ze er speciaal voor ingehuurd hebben.
Vervolgens het papier onder de neus gekregen met het verzoek om een handtekening te zetten.
Nou, ik heb het even kort gelezen (helaas niet gefotografeerd wat er stond) en besloten geen handtekening te zetten.
Hetgeen je voor tekent heeft niets met de gordel te maken en je geeft Tesla voor allerlei zaken toestemming waarvan ik de reikwijdte niet kan overzien.
Misschien wel erg complottheorie-achtig, maar zou het kunnen zijn dat er helemaal geen probleem met de gordels was?
Dat er toestemming nodig is om allemaal zaken geregeld te krijgen, die bijv. in verband met privacy-wetgeving anders niet zouden mogen?
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal, zijn er al defecte gordels aangetroffen ergens? :eek:
 
Ik was de 27e in Eindhoven en toen is de check uitgevoerd door iemand die ze er speciaal voor ingehuurd hebben.
Vervolgens het papier onder de neus gekregen met het verzoek om een handtekening te zetten.
Nou, ik heb het even kort gelezen (helaas niet gefotografeerd wat er stond) en besloten geen handtekening te zetten.
Hetgeen je voor tekent heeft niets met de gordel te maken en je geeft Tesla voor allerlei zaken toestemming waarvan ik de reikwijdte niet kan overzien.
Misschien wel erg complottheorie-achtig, maar zou het kunnen zijn dat er helemaal geen probleem met de gordels was?
Dat er toestemming nodig is om allemaal zaken geregeld te krijgen, die bijv. in verband met privacy-wetgeving anders niet zouden mogen?
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal, zijn er al defecte gordels aangetroffen ergens? :eek:
De vele handtekeningen die je bij Tesla moet zetten zijn een Amerikaans verschijnsel. Daar zijn die handtekeningen rechtsgeldig, hier maakt de rechter er gehakt van.
In de VS zijn handtekeningen heilig, ook bij de rechter. Daar komen ook de aansprakelijkheid uitsluitende 'doodval' briefjes vandaan waarbij eigenaren van vliegtuigen hun aansprakelijkheid tegenover hun passagiers uitsluiten. Hier in NL is dit van generlei waarde. Ook al die bordjes op veerponten e.d. dat je meevaart op eigen risico slaan helemaal nergens op.
 
Of een 4 pagina tellend document moet tekenen wanneer je aftermarket velgen er op hebt zitten (echt waar) ... [emoji33]
Gelukkig geldt hier Nederlands recht. Teken die onzin gerust, Tesla kan er hier in Nederland niks mee. Als zij ergens voor aansprakelijk zijn, dan zijn zij het ook. Ook al heb je een uitsluiting van aansprakelijkheid getekend, dan is die niet rechtsgeldig als Tesla of mogelijk een andere leverancier schuld hebben aan een ongeval.
Maak je echter brokken door ondeugdelijke after market velgen, ik schat overigens in dat die er niet zijn, dan is die andere leverancier aansprakelijk.
 
Ik was de 27e in Eindhoven en toen is de check uitgevoerd door iemand die ze er speciaal voor ingehuurd hebben.
Vervolgens het papier onder de neus gekregen met het verzoek om een handtekening te zetten.
Nou, ik heb het even kort gelezen (helaas niet gefotografeerd wat er stond) en besloten geen handtekening te zetten.
Hetgeen je voor tekent heeft niets met de gordel te maken en je geeft Tesla voor allerlei zaken toestemming waarvan ik de reikwijdte niet kan overzien.
Misschien wel erg complottheorie-achtig, maar zou het kunnen zijn dat er helemaal geen probleem met de gordels was?
Dat er toestemming nodig is om allemaal zaken geregeld te krijgen, die bijv. in verband met privacy-wetgeving anders niet zouden mogen?
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal, zijn er al defecte gordels aangetroffen ergens? :eek:
Ik geef ze het voordeel van de twijfel, meer een gevalletje van 2 vliegen in 1 klap willen slaan, of misschien hebben ze gewoon 1 van de bestaande documentjes van het intranet gepakt die enigszins de lading dekte voor deze terugroep actie... (Don't attribute to malice what can be adequately explained by stupidity)