Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

75 en 100 worden sneller / Model X met 7 neerklapbare stoelen

This site may earn commission on affiliate links.
o_O
de S85 laadt op 400V - de S75 toch ook ?:confused:

Ik heb 350V enkel bij de S60 gezien - of vergis ik mij ?
Ik heb altijd een kleine en een grote accu gezien.
Kleine als in 350V. In de serie 60/75.
Een grote op 400V. 85/90/100

De uitzondering en bijzondere uitvoeringen waarbij een 75D met een 85 accu wordt geleverd hebben ook 400V. Maar daar is vanuit Tesla weinig specificatie over uitgekomen ...
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Ik ben overstag gegaan en heb een blauwe X gekocht. Ik hoop dat ik een verstandige keuze heb gemaakt na alle plussen en minnen, praktisch en qua emotie. De tijd zal het leren. En ik kon nog net mee met de groep-buy van Erwin voor de t-sportsline velgen, ben voor de mat zwarte gegaan.
Nog geen idee wanneer de levering van de auto zal plaats vinden, maar dat zal niet lang duren gok ik. Nu nog even de tijd om na te denken over banden, sensoren, verzekering en alvast bedenken hoe ik in januari van mijn S af kom. Ik vind het toch altijd weer een hele beslissing hoor, een auto van ruim boven de ton.


Je hebt in ieder geval de kleur goed gekozen:p

Zonder dolle heel veel plezier met het wachten en nog veel meer rijplezier met je X!
 
  • Like
Reactions: jm71
Ja, jij ook ;)
Ik herhaal het nog maar eens, mijn verstand (of wat er van over is) koos de X, maar mijn hart had liever weer een S genomen. Ik kan die keuze voor de S dus heel goed begrijpen.

Felicitaties (ook voor Hendrik!) - bij mij gaf het hart de doorslag (dus werd het weer een S). had wel het voordeel dat de dames hier in huis (met dochters in dezelfde leeftijdsklasse als bij jou) de X niet mooi vinden ... Heb een tijdje beide foto's van de S en de X in huis opgehangen om tot een keus te komen.. Heb ze wel gewaarschuwd dat met de toenemende lengte de X beter zou passen.. Maar ben elke dag nog blij met de keuze voor een S (in dezelfde kleuruitvoering Blauw+witte bekleding).
 
:D, zei toch dat ik eigenwijs was... laat de 3e zitrij wel omhoog staan als ik m niet gebruik, toch een 6 zitter dus. Vind ik net wat chiquer.
Ook al een blauwe ;)
Dat wordt hier ook de kleur. Heb vandaag even een kort proefritje gemaakt, vond het eigenlijk lang niet zo goed rijden als mijn huidige classic S, je voelt duidelijk dat de model X een pak zwaarder en hoger is. Verder vond ik hem stugger geveerd dan mijn model S, wat ik eigenlijk niet verwacht had (persoonlijk rij ik liever in wat minder stug geveerde auto's).
Het aantal zitplaatsen, het gevoel van ruimte en de makkelijke instap geven echter doorslag, maar het enthousiasme is wel wat getemperd eigenlijk.

Wat me verder opviel is dat de hoofdsteunen in deze testauto precies in mijn nekwervels prikten, hoe ik ze ook verstelde. Nu zagen die stoelen er anders uit dan in de plaatjes van de configurator, zijn daar nog wijzigingen in geweest? Wat is jullie ervaring ermee?
 
Ook al een blauwe ;)
Dat wordt hier ook de kleur. Heb vandaag even een kort proefritje gemaakt, vond het eigenlijk lang niet zo goed rijden als mijn huidige classic S, je voelt duidelijk dat de model X een pak zwaarder en hoger is. Verder vond ik hem stugger geveerd dan mijn model S, wat ik eigenlijk niet verwacht had (persoonlijk rij ik liever in wat minder stug geveerde auto's).
Het aantal zitplaatsen, het gevoel van ruimte en de makkelijke instap geven echter doorslag, maar het enthousiasme is wel wat getemperd eigenlijk.

Wat me verder opviel is dat de hoofdsteunen in deze testauto precies in mijn nekwervels prikten, hoe ik ze ook verstelde. Nu zagen die stoelen er anders uit dan in de plaatjes van de configurator, zijn daar nog wijzigingen in geweest? Wat is jullie ervaring ermee?
Is ook lastig te vergelijken. En zijn twee verschillende auto's ondanks het interieur hetzelfde is. Onze X heeft nog het geperforeerd leer met koeling. Deze stoelen zitten anders als de huidige versies die niet geperforeerd zijn.