Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Adapter voor Tesla HPWC naar Type-1

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn excuses voor het weer naar boven halen van dit onderwerp, maar ik heb nog een paar vragen in verband met de laadpaal die ik bij ons vakantiehuis wil plaatsen. Daar moet onze Tesla en een ampera kunnen laden. Is dat mogelijk met een nieuwe HPWC,kan ook daar de betreffende dipswitch worden omgezet? En met betrekking tot de adaptor (Adapter Type 2 (laadkabel) naar Type 1 (auto) - Laadkabelfabriek), moet hier nog in worden gezaagd?

Alvast dank!
 
Hoi Daniel. De adapter is kant-en-klaar, hoeft niet ook nog afgezaagd te worden. Als je de mijne wilt lenen om te testen dan kan dat. Wat bedoel je met een nieuwe HPWC? Is daar iets in veranderd dan? Mijn dochter heeft m ook wel eens met onze Fiat 500e aan een Allego paal in Amsterdam gebruikt, werkte ook.
 
Hoi Daniel. De adapter is kant-en-klaar, hoeft niet ook nog afgezaagd te worden. Als je de mijne wilt lenen om te testen dan kan dat. Wat bedoel je met een nieuwe HPWC? Is daar iets in veranderd dan? Mijn dochter heeft m ook wel eens met onze Fiat 500e aan een Allego paal in Amsterdam gebruikt, werkte ook.
Dag Hendrik! Ons nieuwe vakantiehuis staat in Spanje, dus lenen om te testen neemt wel even in beslag. :D Ik las eerder in dit topic over onzekerheid of een nieuwe HPWC ook de betreffende dipswitch heeft, maar ik neem aan dat jij niet het oude model hebt (is die überhaupt wel geleverd in Europa?).

Mooi, het zou dus moeten werken!
 
Dag Hendrik! Ons nieuwe vakantiehuis staat in Spanje, dus lenen om te testen neemt wel even in beslag. :D Ik las eerder in dit topic over onzekerheid of een nieuwe HPWC ook de betreffende dipswitch heeft, maar ik neem aan dat jij niet het oude model hebt (is die überhaupt wel geleverd in Europa?).

Mooi, het zou dus moeten werken!
Ik zie een nieuw vakantie adres........:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: HWS
B9DE29F0-F86C-4AAF-B04A-ACD34D490891.jpeg
B9DE29F0-F86C-4AAF-B04A-ACD34D490891.jpeg
CEF8CF25-A615-4093-BCEF-8DA38AE2744B.jpeg
Moest ik voor onze Fiat ook doen.
Mijn opstelling