Heef er volgens mij bij de S ook nooit ingezetenDe man van de keuring heeft er bij mij ook naar gezocht. Maar bij de model S is dit niet (meer?) terug te vinden in het service menu.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heef er volgens mij bij de S ook nooit ingezetenDe man van de keuring heeft er bij mij ook naar gezocht. Maar bij de model S is dit niet (meer?) terug te vinden in het service menu.
Doe je toch de reset op de parking, en rij je in de strook voor herkeuringen?Bij ons was dat ook het geval, maar wij mochten de lichten niet kalibreren ter plaatse. We moesten een nieuwe afspraak maken. En dan was het nog onze persoonlijke Tesla Ranger die ermee naar de keuring was.
Klopt, enkel bij de 3 en YHeef er volgens mij bij de S ook nooit ingezeten
Ja, ik kon er ook niet geweldig hard om lachen. Iets meer dan 3k. Voor een auto die een half jaar later weg wasDat is een apart verhaal. Dus lampen zijn na zo'n 4 jaar afgekeurd omdat ze niet ingeregeld kunnen worden? Dat is inderdaad een duur grapje. Al zou ik er niet om kunnen lachen.
Ja ik merk het ook dat de periode weer aangebroken is en veel te hoog staan. Volgens mij vooral de linker lamp staat dan te hoog. Ik heb er zelf ook vaak genoeg last van (ik merk het als iemand gaat seinen) en dan even kalibreren en klaar.Klopt, alleen op kalibreren drukken (terwijl de auto op een vlakke ondergrond staat) en verder niets verstellen.
Laatst stonden mijn lampen ook te hoog na een update (ik kom de laatste 2 weken ook vrij veel "verblindende Tesla's" tegen)
Maar misschien was het al langer zo en valt het nu opeens op omdat het langer donker is
Hier model X van 2016. Ben ook al paar keer afgekeurd voor de koplampen.
Ik had dit jaar een heel vriendelijke jonge keurder. Eerst dus rood licht Op de meetapparatuur. Hij zei zelf dat dat niet klopte en vroeg me om de auto te resetten en ipv in P stand in Drive stand tot vlak voor de meetapparatuur te rijden. Dan gaf hij wel groen licht en alles toch ok...
Dat bestaat nog niet in Belgie jammerWaarom niet gewoon naar n garage gaan die kan keuren EN afstellen? Dan is eea in één klap op te lossen.
De autokeuring bij 'ons' (België) = 1 grote loterij en geldklopperijVind ik ook. Ik ben bij Tesla geweest om mij lampen af te regelen. Bij Tesla juist geregeld volgens de keuring verkeerd. Ik ben bij een onafhankelijke garage geweest (Auto 5). Deze had het laatste nieuwe regelapparaat en was pas geijkt. Het toestel was hetzelfde type dan dat ze op de keuring gebruikte. Ze hebben de lamp daar afgesteld maar toch verkeerd volgens de keuring. Zelf regelen met een sleutel op de muur hoger lager --> wel goed voor de keuring.