Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aflevering van nieuwe model S

This site may earn commission on affiliate links.
Wat heb je als argument aangevoerd voor levering SeC Duiven? Bij mij blijven ze wat halsstarrig vasthouden aan Tilburg.

Argument is dat het een keuze is die Tesla geeft in mijn Tesla account. In je account wijzigen en bij DeliveryNL in Tilburg aangeven dat je bij SeC wil afleveren.
4731A165-BA22-4564-9B9D-56ADEAD30027.jpeg
 
Argument is dat het een keuze is die Tesla geeft in mijn Tesla account. In je account wijzigen en bij DeliveryNL in Tilburg aangeven dat je bij SeC wil afleveren.
View attachment 320816
Dank. Dat staat ook in mijn account. Daarachter is echter aangegeven dat dit Tilburg is en kan ik niet aanpassen in mijn account. Voorlopig is hij al 4 weken onderweg van Fremont naar de haven, dus nog alle tijd om dit goed te regelen :(
 
vandaag poging twee.
Een aantal puntjes in de lak waren weg echter het merendeel nog steeds niet opgelost.
ook een beschadigde velg inmiddels erbij.
De afleverjongens zijn slechts boodschappers van het slechte nieuws " beter kunnen we het niet"
Het was meenemen of koop ontbinden.......... en mijn oude tesla is weg he!
Foto's gemaakt en een verslagje van de nog steeds aanwezig lakproblemen en ingestemd om dit door Duiven te laten oplossen.

Vind het heel zuur allemaal. en heb de auto thuis op de oprit gezet en er nog geen meter meer mee gereden. geen zin in.

Vroeg nog naar of er nog een compensatie komt voor de weken wachttijd en de bijkomende "armoe" maar dat was maar een vreemde vraag blijkbaar! en was helaas.

Nu mijn hoop gevestigd op Duiven
 
  • Informative
Reactions: DriverMS
vandaag poging twee.
Een aantal puntjes in de lak waren weg echter het merendeel nog steeds niet opgelost.
ook een beschadigde velg inmiddels erbij.
De afleverjongens zijn slechts boodschappers van het slechte nieuws " beter kunnen we het niet"
Het was meenemen of koop ontbinden.......... en mijn oude tesla is weg he!
Foto's gemaakt en een verslagje van de nog steeds aanwezig lakproblemen en ingestemd om dit door Duiven te laten oplossen.

Vind het heel zuur allemaal. en heb de auto thuis op de oprit gezet en er nog geen meter meer mee gereden. geen zin in.

Vroeg nog naar of er nog een compensatie komt voor de weken wachttijd en de bijkomende "armoe" maar dat was maar een vreemde vraag blijkbaar! en was helaas.

Nu mijn hoop gevestigd op Duiven
Ik lees dit topic nu pas.
Respect voor je opstelling, hoor. Sowieso had nagenoeg iedereen de auto de eerste keer al geaccepteerd en was het vanaf dat moment op het Service Center aangekomen. Waar je nu uiteindelijk toch terecht bent gekomen.
Was koop ontbinden en een demo uitkiezen geen idee? Of gewoon een verse? Ter overbrugging moet toch wel iets te regelen zijn. Je komt dan gewoon weer terecht bij afdeling verkoop en verkopers hebben andere mogelijkheden dan service medewerkers, mag ik aannemen.

Hiermee is helaas wel voor eens en voor altijd vastgesteld dat het management geen grip heeft op de kwaliteit van het werk in Tilburg. ‘Beter dan dit kunnen we niet.’ Benieuwd wat de reactie uit Fremont op dat Youtube filmpje zou zijn.
 
Pfoe, dat is niet best zeg. Zeker vanwege het feit dat er tijdens de reparatieperiode nog een schade (beschadigde velgrand) bij is gekomen. Zeer slordig en teleurstellend. (Het “excuus” van een nieuw bedrijf dat snel is gegroeid gaat ech niet helpen)

Heeft het management van Tesla NL al eens ergens gereageerd op klachten bij de afleveringen van de auto’s? Zouden zij het persoonlijk wel OK vinden dat als ze ruim een ton (eigen geld) neerleggen voor een wagen, dat je dan nog maanden bezig bent om die wagen helemaal goed te krijgen? Een cadeaubon van €500 gaat echt niet meer helpen.

Wat wel apart is, is dat ze bij de rondleiding, tijdens de delivery experience, laten zien “hoe goed” ze het allemaal voor elkaar hebben, maar dat die boodschap op het moment van het onthullen van de auto compleet teniet wordt gedaan met de gebreken die geconstateerd worden.
Begin me ondertussen ook af te vragen of de directie van Tesla NL ook Tesla’s rijden, of stiekem toch niet een mooie Lexus in de garage hebben staan.

Sterkte, hopelijk wordt alles alsnog snel opgelost en kan je eindelijk genieten van je nieuwe waggie, ondanks de valse start.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
vandaag poging twee.
Een aantal puntjes in de lak waren weg echter het merendeel nog steeds niet opgelost.
ook een beschadigde velg inmiddels erbij.
De afleverjongens zijn slechts boodschappers van het slechte nieuws " beter kunnen we het niet"
Het was meenemen of koop ontbinden.......... en mijn oude tesla is weg he!
Foto's gemaakt en een verslagje van de nog steeds aanwezig lakproblemen en ingestemd om dit door Duiven te laten oplossen.

Vind het heel zuur allemaal. en heb de auto thuis op de oprit gezet en er nog geen meter meer mee gereden. geen zin in.

Vroeg nog naar of er nog een compensatie komt voor de weken wachttijd en de bijkomende "armoe" maar dat was maar een vreemde vraag blijkbaar! en was helaas.

Nu mijn hoop gevestigd op Duiven

Ik leef met je mee; wat een teleurstelling moet dit zijn. En dan ook nog eens de magere, niet klantgerichte opstelling van het delivery team. Zeer onprofessioneel; ik zou deze opstelling mij in mijn vak niet kunnen en willen veroorloven.

Ik zie de bui al hangen als mijn MS eind deze maand wordt geleverd. Ik heb het ook nog niet voor elkaar gekregen om , zoals driver MS, mijn auto in Duiven te laten afleveren. Mocht dit vaker voorkomen dan zouden wij als klanten onze krachten kunnen bundelen en een gezamenlijk signaal aan Tesla Nederland afgeven?