Pfoe, dat is niet best zeg. Zeker vanwege het feit dat er tijdens de reparatieperiode nog een schade (beschadigde velgrand) bij is gekomen. Zeer slordig en teleurstellend. (Het “excuus” van een nieuw bedrijf dat snel is gegroeid gaat ech niet helpen)
Heeft het management van Tesla NL al eens ergens gereageerd op klachten bij de afleveringen van de auto’s? Zouden zij het persoonlijk wel OK vinden dat als ze ruim een ton (eigen geld) neerleggen voor een wagen, dat je dan nog maanden bezig bent om die wagen helemaal goed te krijgen? Een cadeaubon van €500 gaat echt niet meer helpen.
Wat wel apart is, is dat ze bij de rondleiding, tijdens de delivery experience, laten zien “hoe goed” ze het allemaal voor elkaar hebben, maar dat die boodschap op het moment van het onthullen van de auto compleet teniet wordt gedaan met de gebreken die geconstateerd worden.
Begin me ondertussen ook af te vragen of de directie van Tesla NL ook Tesla’s rijden, of stiekem toch niet een mooie Lexus in de garage hebben staan.
Sterkte, hopelijk wordt alles alsnog snel opgelost en kan je eindelijk genieten van je nieuwe waggie, ondanks de valse start.