Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Automatisch inklappen buiten spiegels

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds kort ervaar ik het volgende euvel, nadat ik mijn auto heb gewassen en de optie automatisch inklappen van de buiten spiegels heb uitgeschakeld. De profielen onthouden de instelling van automatisch inklappen buiten spiegel niet meer. Mijn profiel is gekoppeld aan easy entry en als ik uitstap en de auto zet zichzelf op slot dan klappen de buitenspiegels niet meer automatisch in. Ik moet dat voor het uitstappen activeren en als ik opnieuw ga rijden is deze instelling weer gedeactiveerd. Is er iets in de instellingen dat ik over het hoofd zie? Of hebben meer rijders hier last van? Of heeft het met de laatste update te maken?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
 
Iets neer gegevens over je Tesla zou handig zijn. Zelf had ik hiervan last bij de MCU1 waar het geheugen te vaak geschreven zou zijn. Een reset van de computer was toen de oplossing: beide scroll wielen ingedrukt houden totdat je de T van Tesla ziet.
Ow…sorry. Ik heb een model X uit juni 2018. Mcu3. Fsd. Premium connectivity. Sinds gisteren op 2022.24.06. Het resetten doe ik regelmatig als de maps weer eens niet snel genoeg refreshen of Spotify en tune in weer begint te “hakkelen”.
 
Upvote 0
Ow…sorry. Ik heb een model X uit juni 2018. Mcu3. Fsd. Premium connectivity. Sinds gisteren op 2022.24.06. Het resetten doe ik regelmatig als de maps weer eens niet snel genoeg refreshen of Spotify en tune in weer begint te “hakkelen”.

Ik neem aan HW3 voor FSD, MCU2 voor mediacontrol via schermen.

Ik lees dat meer mensen last hebben van 'hakkelen', maar zelf kan ik dat niet bevestigen. Ook het spiegelprobleem herken ik niet.

Sterkte met oplossen!
 
Upvote 0