Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
In de A44 zitten twee bruggen waar de AP veel moeite mee heeft; de overgang van oprit naar brugdek is nogal abrupt én de weg wordt smaller, met muurtje. Ik heb al een aantal keer in moeten grijpen om te voorkomen dat ik dat muurtje of een andere auto raak. (Weet ik niet zeker natuurlijk maar zo leek het wel). Hij leert er voorzover ik kan zien niet van, ook de update heeft niet geholpen. Anderen die dit meegemaakt hebben?

Gisterenavond ben ik er heen en weer langsgekomen. Ik zet de AP gewoon even uit en daarna weer aan.
 
Gisteren, toen we op weg waren naar Wim wou ik op een parking een parkeerdemo geven aan Dirk.
Ik reed zachtjes door een middengang met links en rechts geparkeerde auto's. de vakken waren lichtjes schuin. We stopten na een vrij parkeervak aan de rechterkant. Maar de tesla had een plaatsje voor ogen een eindje terug aan de linkerkant. Dus ik druk op de "P" en zij reed keurig achteruit en begint in te draaien. Na verschillende malen naar voor en naar achter te rijden had ze zich een beetje vast gereden tussen de auto waar zij tussen wou en de auto in de rij er tegenover.
ze stopte er mee, melde dat ze het niet kon en ik kon mijn plan er mee trekken.

Ik moest de demo afsluiten met de beroemde demo woorden. "dit heeft hij nu nog nooit gedaan":wink:
 
Last edited:
Tja, Red Sonja....

vrouwen kunnen niet parkeren :wink::wink::wink:




het bijzondere was dat hij/zij het eigenlijk perfect deed, maar op een bepaald ogenblik zelf vond dat het niet goed genoeg was, en herbegon. toen was het gewoon slecht en gaf hij/zij het op.

gelukkig kon Frank wel parkeren :tongue: ergens waar de AP niet kon parkeren; wegens géén auto's in de buurt.
 
0f1633a069d3f4a1586e23ada2ab95fb.jpg


Humor heeft de AP wel. Bij SuC Amsterdam wilde hij een grapje met me uithalen door hier in te willen parkeren. Heb maar gauw ingegrepen om laatste vrije plekje nog te kunnen bemachtigen.
 
In de A44 zitten twee bruggen waar de AP veel moeite mee heeft; de overgang van oprit naar brugdek is nogal abrupt én de weg wordt smaller, met muurtje. Ik heb al een aantal keer in moeten grijpen om te voorkomen dat ik dat muurtje of een andere auto raak. (Weet ik niet zeker natuurlijk maar zo leek het wel). Hij leert er voorzover ik kan zien niet van, ook de update heeft niet geholpen. Anderen die dit meegemaakt hebben?

Yep en al voor gewaarschuwd toen ik met de Beta versie reed, kan wel op AP maar raad het niet aan. Zeker niet op volle (legale) snelheid. In de file (die er vaak staat) geen probleem.

Misschien maar een bordje autopilot off neerzetten?

Welja, nog een bord erbij. We hebben er nog maar zo weinig…
Zullen we eerst eens beginnen er wat (zeg de helft) weg te gaan halen? Het zijn er inmiddels zoveel dat ik er niet eens meer naar kijk :redface:
We zijn het enige land met borden op de snelweg om de 100mtr (vangrail) en niemand kan mij uitleggen waarom (behalve dat het weggegooid geld is en dat ik in die handel had moeten gaan)