Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb filmpjes gezien waar je de auto voor een smal vak zet, dan 2x op P drukt, vervolgens geef je aan of de auto voor- of achteruit moet gaan rijden. Uitstappen en hij rijdt zelf het vak in. Of moet dat nu met de app?

Volgens mij kan dat niet, omdat er dan niemand op bestuurdersstoel zit. Het enige filmpje waarin dit wel kon, was een voorbeeld van de toekomst van EAP/FSD via Tesla. Maar daar reed de auto ook zelfstandig een heel stuk. Probeer maar eens achteruit te rijden en je gewicht van je stoel te halen. Dan gaat auto ook direct in park.

Filmpje is hier te zien: Model S | Tesla Nederland
 
@MarcelS help me even. Kan ABRP in de MS koppelen aan mijn account? Ik zie ben niet hoe dat kan. Ook niet hoe hij aan de slag gaat met de Tesla-data.
Op de webzijde van ABRP kun je allerlei parameters wijzigen, ik denk dat hij dat bedoeld/...
Schermafbeelding 2018-06-29 om 16.31.12.png
 
Ik had de auto vrijdag aan de TWC gehangen en gisterenochtend was deze dus netjes tot 90% geladen.
Gisterenmiddag de stekker eruit gehaald en vanochtend was de accu ineens nog maar 84%.
Zomaar 6% kwijt voor een auto die uit staat vindt ik wel erg veel zeker omdat 6% van 90% bijna 7% is!

4,5kWh capaciteit zomaar foetsie.
 
Ik had de auto vrijdag aan de TWC gehangen en gisterenochtend was deze dus netjes tot 90% geladen.
Gisterenmiddag de stekker eruit gehaald en vanochtend was de accu ineens nog maar 84%.
Zomaar 6% kwijt voor een auto die uit staat vindt ik wel erg veel zeker omdat 6% van 90% bijna 7% is!

4,5kWh capaciteit zomaar foetsie.
Dat is idd erg veel. Ik verloor overnacht 2 km op de 200.