J-Peters
Member
Ik parkeer thuis op een schuine oprit, is het mogelijk om met summum de wagen naar boven te rijden (of naar beneden?)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Omhoog zou ik nog wel durven (wij hebben ook een schuine oprit), naar beneden doe ik liever zelf achter het stuur.Ik parkeer thuis op een schuine oprit, is het mogelijk om met summum de wagen naar boven te rijden (of naar beneden?)
Alhoewel, volgens mij staat ie dan niet op de rem, dus dan zou de zwaartekracht z’n werk kunnen doen.Omhoog zou ik nog wel durven (wij hebben ook een schuine oprit), naar beneden doe ik liever zelf achter het stuur.
Zijn op het oog hetzelfde, maar de ene met een rood bordje met Tesla Charger en een wit bordje met EV charger. Met je Tesla kun je ze beide gebruiken.Hebben de DeC’s dan een WallCharger van Tesla, of een universele laadkast aan de muur hangen?
Als ze door Tesla gefaciliteerd zijn met een WallCharger, wellicht ook nog een vergoeding krijgen, zou ik het wel vreemd vinden als je niet gratis kunt bijladen. In het geval van een universele laadkast, is dat wel een management beslissings, of dat nou handig is is een tweede. Kan Tesla besluiten om DeC’s, waarvoor je moet betalen, van de DeC-lijst te halen? (Kleine opschoning)
Ik parkeer thuis op een schuine oprit, is het mogelijk om met summum de wagen naar boven te rijden (of naar beneden?)
Hmm misschien verschil tussen AP1 en AP2?Beginnersvraagje:
Ik zit net een review op YT te kijken, check deze still:
View attachment 281422
Voor wat betreft mijn S: Ik zie auto's in de baan voor mij, maar niets op de rijstroken naast me. Is dit het gevolg van een software-update uit het verleden of is er iets mis met de mijne??
Alvast dank voor de reacties!
Apart om te ervaren dat de “vernieuwde” versie meer op een uitgeklede versie lijktHmm misschien verschil tussen AP1 en AP2?
Daar heb ik een rubber gootband van 2.5cm hoog voor. Gaat nu al bijna 2 jaar perfect.Dergelijke test nog niet gedaan, maar ik vrees ervoor.
Bij mij kan hij met summon uit de garage rijden, maar er terug in lukt niet. Er is een kleine drempel ( +/- 5cm ) en daar wil hij niet op met Summon... .
Less is moreApart om te ervaren dat de “vernieuwde” versie meer op een uitgeklede versie lijkt
Aan de straat parkeren is een onbekend fenomeen in California. De ontwerpers dachten dat het gebruikersvriendelijk zou zijn om de laadpoort aan de bestuurderszijde te maken. De Model S was sowieso niet bedoeld voor plebs zoals wij, maar voor normale miljonairs met een eigen oprit en garage.De vraag is vast al vaker gesteld, maar het antwoord kan ik niet vinden.
Dus: Waarom zit de laadklep aan de linkerkant van de auto?
Me dunkt is een laadklep aan de stoepzijde handiger. De WiFi-antenne zit wel aan de stoepzijde, maar verliest zijn thuis-basisontvangst als de auto tegen de rijrichting dient te worden geparkeerd om de klep weer bij de stoep te krijgen.
De vraag is vast al vaker gesteld, maar het antwoord kan ik niet vinden.
Dus: Waarom zit de laadklep aan de linkerkant van de auto?
Me dunkt is een laadklep aan de stoepzijde handiger/,,//.
Wat ik bij de traditionele ICE fabrikanten begrepen heb, is dat de benzine klep aan de stoep kant van de carrosserie wordt geplaatst - en dat dit niet wijzigt tussen LHD op RHD uitvoering. Dus bij een Japans merk zit de klep meestal links - in Japan rijdt men ook links. Bij bv een Duitse auto (maker uit land waar men rechts rijdt) zit de klep meestal aan de rechterkant (dus ook stoep zijde). Met oog op rechts rijdende Yanks dan inderdaad curieus dat Tesla voor een laadpoort aan de straatzijde heeft gekozen.De eigenaars van een RHD versie vinden dat prima.
Voor de mensen uit het ‘werkelijke wachttijd model s’ draadje:Wat ik bij de traditionele ICE fabrikanten begrepen heb, is dat de benzine klep aan de stoep kant van de carrosserie wordt geplaatst - en dat dit niet wijzigt tussen LHD op RHD uitvoering. Dus bij een Japans merk zit de klep meestal links - in Japan rijdt men ook links. Bij bv een Duitse auto (maker uit land waar men rechts rijdt) zit de klep meestal aan de rechterkant (dus ook stoep zijde). Met oog op rechts rijdende Yanks dan inderdaad curieus dat Tesla voor een laadpoort aan de straatzijde heeft gekozen.
Zou heel vervelend zijn als Tesla de laadklep bij een LHD aan de andere kant plaatst dan bij een RHD.Wat ik bij de traditionele ICE fabrikanten begrepen heb, is dat de benzine klep aan de stoep kant van de carrosserie wordt geplaatst - en dat dit niet wijzigt tussen LHD op RHD uitvoering. Dus bij een Japans merk zit de klep meestal links - in Japan rijdt men ook links. Bij bv een Duitse auto (maker uit land waar men rechts rijdt) zit de klep meestal aan de rechterkant (dus ook stoep zijde). Met oog op rechts rijdende Yanks dan inderdaad curieus dat Tesla voor een laadpoort aan de straatzijde heeft gekozen.
Wat ik bij de traditionele ICE fabrikanten begrepen heb, is dat de benzine klep aan de stoep kant van de carrosserie wordt geplaatst - en dat dit niet wijzigt tussen LHD op RHD uitvoering. Dus bij een Japans merk zit de klep meestal links - in Japan rijdt men ook links. Bij bv een Duitse auto (maker uit land waar men rechts rijdt) zit de klep meestal aan de rechterkant (dus ook stoep zijde). Met oog op rechts rijdende Yanks dan inderdaad curieus dat Tesla voor een laadpoort aan de straatzijde heeft gekozen.