Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Nou, de laatste dan: zit er bij de levering standaard laadkabel waarmee ik op type 2 laadpunten kan aanprikken? Of is alleen Shuko / rode / blauwe adapter onderdeel van de levering?
Je krijgt er inderdaad een 7 meter 22kW type 2 laadkabel bij.
En geen blauwe adapter voor de UMC trouwens, alleen een schuko en rode CEE 16A adapter.
(Beginnersvragen blijven welkom, daar is dit topic voor)
 
  • Like
Reactions: S-19910 and shthpnz
Was voor mij ook even slikken, :( in m'n classic reed ik voorin met een volwaardig reservewiel, paste precies. Zelfs ook eens nodig gehad! En daarnaast gingen er nog wat losse spulletjes in het deel richting schutbord ('achter' het reservewiel) en nog wat losse spulletjes in de holle ruimte van de velg.
Yep, je zou bijna zeggen de nieuwe bekleding eruit en de oude weer erin. Bij mij zit daar in ieder geval geen dual motor.
 
Zijn in principe gratis voor klanten van de locatie - dat zijn de voorwaarden van Tesla. Een enkel hotel wijkt daar vanaf. Was pas ervaring van iemand waarbij laden na een uur auto gestopt werd onder het mom van "directie wil geen gratis stroom leveren"...
Heb tot nu toe op drie uitlopende locaties DeC geladen - was altijd gratis. Even bellen van te voren als je het zeker wilt weten.
 
  • Informative
Reactions: J-Peters
Zijn in principe gratis voor klanten van de locatie - dat zijn de voorwaarden van Tesla. Een enkel hotel wijkt daar vanaf. Was pas ervaring van iemand waarbij laden na een uur auto gestopt werd onder het mom van "directie wil geen gratis stroom leveren"...
Heb tot nu toe op drie uitlopende locaties DeC geladen - was altijd gratis. Even bellen van te voren als je het zeker wilt weten.
Vaak zijn het meerdere met een mix van DeC’s alleen voor Tesla en tevens een uitvoering ook geschikt voor andere merken.
 
Vaak zijn het meerdere met een mix van DeC’s alleen voor Tesla en tevens een uitvoering ook geschikt voor andere merken.
Hebben de DeC’s dan een WallCharger van Tesla, of een universele laadkast aan de muur hangen?
Als ze door Tesla gefaciliteerd zijn met een WallCharger, wellicht ook nog een vergoeding krijgen, zou ik het wel vreemd vinden als je niet gratis kunt bijladen. In het geval van een universele laadkast, is dat wel een management beslissings, of dat nou handig is is een tweede. Kan Tesla besluiten om DeC’s, waarvoor je moet betalen, van de DeC-lijst te halen? (Kleine opschoning)