RichieB
Collaborator
Ik denk dat je (veel) meer dan €86 van je tijd moet gaan stoppen in het terugkrijgen van dat bedrag..
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
€103,20 gaat het dan om. Ik krijg €0,24 per kWh terug. Eerst maar even de factuur afwachten, vorige keer dat ik zelf de paal had gereset ging het wel goed.Ik denk dat je (veel) meer dan €86 van je tijd moet gaan stoppen in het terugkrijgen van dat bedrag..
Dan moet je de verwarming cq airco laten draaien, via de app.Een beginnersvraagje.
Mijn iPhone laat ik altijd op onder 't rijden via USB poort. Als ik Tesla afsluit en mijn iPhone aan lader laat liggen, laadt deze niet meer op.
Is er een mogelijkheid om USB toch geactiveerd te laten, zodat m'n iPhone blijft opladen?
Een beginnersvraagje.
Mijn iPhone laat ik altijd op onder 't rijden via USB poort. Als ik Tesla afsluit en mijn iPhone aan lader laat liggen, laadt deze niet meer op.
Is er een mogelijkheid om USB toch geactiveerd te laten, zodat m'n iPhone blijft opladen?
@Paco als je je Tesla permanent aan de paal hebt, hoef je je geen zorgen te maken.
De 12v accu zal door de permanente afname van stroom door de boordcomputers wel leger worden, maar om de paar uur zal de interne omvormer vanuit de hoofdaccu de 12v accu bijladen.
En als de hoofdaccu ongeveer 4% afgenomen is start er weer een laadsessie via je laadkabel.
Een aangesloten Tesla is een gelukkige Tesla
Ik zit deze maand t.n.t. op 430kWh (heb een eigen elektrameter ervoor zitten). Deze week spanningsuitval gehad in de hele wijk. Ik ben zelf benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik heb bewijs hoeveel kWh er per uur naar de paal gaat dus ik kan zo aantonen hoeveel het geweest moet zijn.
Thx ! Het is dus ook niet nodig om via de app. de wagen een “boost” te geven door het percentage tijdelijk van bv. 50 naar 60 te brengen ?
Het was al veel eenvoudiger via die app -bij mijn Ampera diende ik steeds beroep te doen op een buur of familielid om maandelijks de wagen eens te ontkoppelen en nadien opnieuw met de lader te verbinden-, maar indien ik de Tesla gewoon enkele maanden aan de TWC kan laten hangen aan 50%, dan ben ik helemaal gerustgesteld.
ik heb mijn TM3 afgelopen vrijdag (21juni) afgehaald.... levering ging soepel en snel.. op de vraag of ik een bos bloemen kreeg, lachte de dame zeer zuinig.. hoe dan ook... 2 vragen:
- Ik krijg de auto in D, in P en in R.. hoe krijg ik m in N (als ik bijv door de wasstraat wil)
- Hoe lang duurt t voordat je toegang hebt tot de app? ik wacht nu al 5dgn maar heb nog geen toegang. (3x gemaild-> geen reactie), (gebeld... 20min in de wacht.. en floeps... weg verbinding)...
auto zijn leuk... maar aftersales en support?
Neutraal Druk de hendel omhoog of omlaag naar de eerste stand en houd hem langer dan 1 seconde in deze stand om naar N (Neutraal). te schakelen. In de stand N (Neutraal) kan de Model 3 vrij rollen wanneer u het rempedaal loslaat. Model 3 schakelt automatisch naar P (Parkeren) wanneer u de bestuurdersstoel verlaat. Als u de stand N (Neutraal) ingeschakeld wilt laten, gebruikt u het touchscreen om de auto in de Transportmodus (zie Aanwijzingen voor sleepdiensten op pagina 201) te zetten.
Pag 57 handleiding
dank voor de tip!!
pasje zou direct al moeten werken!
ik heb mijn TM3 afgelopen vrijdag (21juni) afgehaald.... levering ging soepel en snel.. op de vraag of ik een bos bloemen kreeg, lachte de dame zeer zuinig.. hoe dan ook... 2 vragen:
- Ik krijg de auto in D, in P en in R.. hoe krijg ik m in N (als ik bijv door de wasstraat wil)
- Hoe lang duurt t voordat je toegang hebt tot de app? ik wacht nu al 5dgn maar heb nog geen toegang. (3x gemaild-> geen reactie), (gebeld... 20min in de wacht.. en floeps... weg verbinding)...
auto zijn leuk... maar aftersales en support?
Neutral: Vanuit de drive stand de rechter pook rustig omhoog duwen. Niet te ver anders komt die in de R.
App: Als het goed is zou je op dag van levering toegang moeten krijgen. Kijk even of je Tesla in je tesla web account als geleverd staat. Als deze als geleverd staat even controleren of je in de auto mobiele toegang aan hebt staan onder het tab Safety & security. Laatste optie is om even uit en in te loggen in de app.
Een beginnersvraagje.
Mijn iPhone laat ik altijd op onder 't rijden via USB poort. Als ik Tesla afsluit en mijn iPhone aan lader laat liggen, laadt deze niet meer op.
Is er een mogelijkheid om USB toch geactiveerd te laten, zodat m'n iPhone blijft opladen?
Tenzij je de pincode hebt ingesteld.Let op: als je telefoon tevens als "sleutel" dient dan kan iedereen wegrijden als je de telefoon in de auto laat liggen
Je kunt toch in de auto de pin-code herstellen? Daar kun je inloggen in je account op het pincode toetsenbord. Dacht ik.Iemand nog een tip hoe ik zonder pincode de sneheidsmodus uit kan zetten?
(Met dank aan een broekzak actie....dus heb geen idee welke code er is ingetoetst )
Hij staat gelukkig op 126 kmh maar ideaal is anders