Johan4444
Member
Ik ruik een match...Wij hebben net een garantie-upgrade gekregen van 85 naar 90, hele batterij is vervangen door een nieuwe dus geen software aanpassing.
Wij stappen overigens over op een MX, dus de auto komt beschikbaar
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ruik een match...Wij hebben net een garantie-upgrade gekregen van 85 naar 90, hele batterij is vervangen door een nieuwe dus geen software aanpassing.
Wij stappen overigens over op een MX, dus de auto komt beschikbaar
Met de IPhone van mij gaat het ontgrendelen meteen. Met de Android toestel van mijn broer duurt het even voordat hij ontgrendeld.Ja, anders zou hij niet sluiten ook zeker?
Normaal gesproken geen probleem op 16 A , maar toch even checken na 30 min. Mijn broertje had deze week toch een klein probleem in de kast.Gisteren aan de 220 gehangen en laadt met 18km/h op, wat mij betreft netjes.
Laden werd bij de eerste keer onderbroken met de melding dat ik mijn laadlimiet beter kan aanpassen ivm kwaliteit accu.
Limiet stond op 90% en heb ik daarom maar even aangepast naar 80%. Heeft de melding met 220v laden te maken?
Ik vind 90% eigenlijk fijner. Ook laadt ik de auto thuis alweer bij na verbruik van van 50 km of meer. Is dat slecht voor de accu?
Ik ben geen elektricien maar misschien is de "kast" niet helemaal volgens de basis regelsNormaal gesproken geen probleem op 16 A , maar toch even checken na 30 min. Mijn broertje had deze week toch een klein probleem in de kast. View attachment 454537
Dat kan blijkbaar bij een van grootste woning coöperaties van NL.Ik ben geen elektricien maar misschien is de "kast" niet helemaal volgens de basis regels
Heeft hij de camping stekker gebruikt met 16A? Ik zou dat thuis niet zo snel durven op een groep waar ook andere apparatuur op zit.Normaal gesproken geen probleem op 16 A , maar toch even checken na 30 min. Mijn broertje had deze week toch een klein probleem in de kast. View attachment 454537
Hoeft niet. 230v met shuko zal hij met max 13A laden. Nog lager zetten mag, maar niet nodig en anders laadt bij nog trager...Ik ga straks voor de eerste keer met 220v laden bij mijn schoonouders. Moet ik het aantal ampere in de auto (M3) dan aanpassen? Staat nu op 16A.
Bij instellingen van verlichting staat bij mij ook letterlijk de optie ‘sfeerverlichting’Heb eindelijk mijn M3 standard binnen. Echt een beginnersvraag: ik zie dat er bij de voeten soort van verlichting zit maar kan deze niet aankrijgen, zoals in de portieren. Kan ook niks vinden van sfeerverlichting in de menu. Hoe krijg ik deze aan?
DuhIk had het dus verkeerd op.
Dacht dat wanneer je op de auto afwandelde hij al openging maar je moet de deurklink bedienen en dan gaat hij open
Alleen niet op de SR+Bij instellingen van verlichting staat bij mij ook letterlijk de optie ‘sfeerverlichting’
Heb eindelijk mijn M3 standard binnen. Echt een beginnersvraag: ik zie dat er bij de voeten soort van verlichting zit maar kan deze niet aankrijgen, zoals in de portieren. Kan ook niks vinden van sfeerverlichting in de menu. Hoe krijg ik deze aan?
Ik zie ze zitten letterlijk maar niet aan kunnen zetten dus helaas. De verkoper niet uitgelegd helaas tijdens bestelproces.Deze verlichting is een optie van het volledig premium interieur en is dus (helaas) niet functioneel in de SR+ (gedeeltelijk premium interieur).
These features are part of our Premium Connectivity package. Customers will be able upgrade to Premium Connectivity or extend their existing Premium Connectivity in the future. We hope to announce pricing and details for this soon. Customers who currently have Premium Connectivity will not be downgraded until they’re presented with an option to extend the servic.Zie bijgaand nog een interessant memo van Tesla waarin de verschillen tussen de trims zijn opgesomd (geüpdatet tm aug 2019).