You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even zelf testen maar in een MS kun je hendel naar boven, beneden én naar je toe halen om de CC aan te zetten. De ene neemt je huidige snelheid over en de andere Max snelheid ter plaatse.Bij ons pakt CC soms wel de snelheid die op dat moment gereden wordt (heb het al een paar keer meegemaakt), meestal echter de max. snelheid. Geen idee waarom deze verschillen ontstaan.
Tesla knop retrofit kit - evChargeking
openen laadklep en ontgrendelen installeren op huidige stekker
Hoe check ik of er in mijn M3 HW2.5 of HW3.0 zit.?
In je signature staat niet van wanneer je 3 is. Is je 3 gebouwd in April dit jaar of eerder dan heb je waarschijnlijk HW2.5 en daarna HW3. Controleer de bouw datum in je portier.
En zijn er hier op het forum die een afleverdatum in augustus hebben gehad met HW2.5In je signature staat niet van wanneer je 3 is. Is je 3 gebouwd in April dit jaar of eerder dan heb je waarschijnlijk HW2.5 en daarna HW3. Controleer de bouw datum in je portier.
Same here. Denk dat de datum er niet meer bijstaat. Auto is geleverd in 1-10. VIN 5YJ3E7EB2KF489XXXhier kan ik geen chocola van maken.... kijk ik verkeerd?
View attachment 462525
View attachment 462526
hier kan ik geen chocola van maken.... kijk ik verkeerd?
View attachment 462525
View attachment 462526
Bij ons pakt CC soms wel de snelheid die op dat moment gereden wordt (heb het al een paar keer meegemaakt), meestal echter de max. snelheid. Geen idee waarom deze verschillen ontstaan.
In mijn MS is hendel naar boven of beneden drukken CC op huidige snelheid en hendel éénmaal naar je toe CC direct op vMax. Weet uiteraard niet of een M3 hetzelfde werkt.Even zelf testen maar in een MS kun je hendel naar boven, beneden én naar je toe halen om de CC aan te zetten. De ene neemt je huidige snelheid over en de andere Max snelheid ter plaatse.
Ik denk dat het ook een waarschuwing kan zijn dat je als het koud is de accu MOET opladen ter bescherming en niet ongeladen moet laten staan. Je zit namelijk in het “gele” bereik.Vanaf vanochtend een sneeuwvlokje en een stukje blauwe balk bij de staat vd accu. Iemand enig wat dit betekend?
Ik denk dat het ook een waarschuwing kan zijn dat je als het koud is de accu MOET opladen ter bescherming en niet ongeladen moet laten staan. Je zit namelijk in het “gele” bereik.
Bij ons pakt CC soms wel de snelheid die op dat moment gereden wordt (heb het al een paar keer meegemaakt), meestal echter de max. snelheid. Geen idee waarom deze verschillen ontstaan.
Vandaag wilde ik mijn auto laden aan een publieke laadpaal in een ondergrondse parking van het treinstation in Brugge en mijn Tesla wilde niet opladen. Als pasje moet je je treinabonnement gebruiken wat ook lukte, vervolgens je auto kiezen in een lijst waar enkel een Tesla model S tussen staat en geen Model 3 dus voor "andere wagen" gekozen. Laadpaal activeerde maar stopte onmiddellijk en op mijn app stond "controleer energiebron". De andere palen gaven net dezelfde uitkomst. Ik heb al een Model 3 zien laden daar dus het moet mogelijk zijn. Wat doe ik verkeerd want het is mijn eerste keer dat ik ergens anders als thuis ga laden.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Hou mij op de hoogte.Dat klinkt me heel bekend, want ik heb net hetzelfde verhaal bij de laadpalen in de stationsparking van Hasselt. Ik moet die ook starten met mijn mobib-pas, maar bij de model 3 werkt geen één van de palen, met geen enkele van de kabels die ik heb en krijg ik ook steeds volgende melding.
View attachment 463916
Bij eender welke andere laadpaal buiten de stationsparking werkt het laden ook prima met al mijn kabels. Het is net de combinatie van mijn model 3 met de laders in de stationsparking dat niet wil werken... heel erg raar.
Straf genoeg kan ik met mijn model S in de stationsparking wel perfect laden aan elke aansluiting en met elk van mijn kabels. Ik heb ook al heel wat andere hybrides daar probleemloos weten opladen, maar wel nog nooit een model 3 in Hasselt gezien waarbij het werkte.
Ik ga heel binnenkort eens proberen met een Model 3 SR van een kameraad om te zien wat dat geeft. En was ook van plan om in Leuven eens te gaan proberen.
Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige met dit raar probleem...
Weet je zeker dat hij laad ? Of gewoon daar geparkeerd staatHou mij op de hoogte.
Ik hoop die andere model 3 eigenaar die er soms staat te laden eens te spreken over hoe hij het voor elkaar krijgt.