Live traffic valt onder Premium Connectivity en kost €10/maand.Ik zag ook op het internet dat er nog wat andere opties missen, zoals live traffic?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Live traffic valt onder Premium Connectivity en kost €10/maand.Ik zag ook op het internet dat er nog wat andere opties missen, zoals live traffic?
Deze heb ik op mijn SR+ los afgenomen. @rsnhakanLive traffic valt onder Premium Connectivity en kost €10/maand.
Live traffic is op alle versies beschikbaar en de nav houdt er ook altijd rekening mee. Alleen zie je die niet op het scherm (visualisatie ontbreekt) als je geen premium connectivity hebt).Live traffic valt onder Premium Connectivity en kost €10/maand.
Hoe vind je de audio klinken? Voor mij een dealbreaker namelijk..Deze heb ik op mijn SR+ los afgenomen. @rsnhakan
Is bij de LR en Performance 12 maanden inbegrepen, bij de SR+ 1 maand. Mits je nieuw koopt/least uiteraard.
Das war einmal, tegenwoordig helaas maar 1 maand ook voor de LR (mijn Model Y LR van maart j.l. had maar 1 maand gratis Premium Connectivity, mijn Model 3 van 2020 inderdaad 1 jaar).Deze heb ik op mijn SR+ los afgenomen. @rsnhakan
Is bij de LR en Performance 12 maanden inbegrepen, bij de SR+ 1 maand. Mits je nieuw koopt/least uiteraard.
De LR en P hebben ook maar één maand.Das war einmal, tegenwoordig helaas maar 1 maand ook voor de LR (mijn Model Y LR van maart j.l. had maar 1 maand gratis Premium Connectivity, mijn Model 3 van 2020 inderdaad 1 jaar).
Audio is prima, zou het gewoon een keer uitproberen bij Tesla zelf in de showroom oid. Je merkt wel verschil tussen de LR en SR+ qua audio, maar als je de equalizer wat hoger op de bass zet zal je voor normaal gebruik prima muziek kunnen luisteren. En dan luister ik al best wel bass-heavy muziek.Hoe vind je de audio klinken? Voor mij een dealbreaker namelijk..
Ik neig nu namelijk naar een SR+. Acceleratie is prima en bereik ook. Iemand tips?
Mijn Kia Niro met JBL soundsystem klinkt ook prima. Maar genieten heb ik pas gedaan toen ik recent in een LR reed.Audio is prima, zou het gewoon een keer uitproberen bij Tesla zelf in de showroom oid. Je merkt wel verschil tussen de LR en SR+ qua audio, maar als je de equalizer wat hoger op de bass zet zal je voor normaal gebruik prima muziek kunnen luisteren. En dan luister ik al best wel bass-heavy muziek.
Ook bij bijvoorbeeld Netflix is het geluid meer dan prima om een soort mobiel home cinema effect te geven. Het kan altijd beter, maar het scheelt wel een hoop geld als je alleen voor de audio een upgrade naar LR zou doen.
Voor mijn gevoel niet. Mijn pa is de audiofiel in de familie, die zou daar beter over kunnen oordelen.Mijn Kia Niro met JBL soundsystem klinkt ook prima. Maar genieten heb ik pas gedaan toen ik recent in een LR reed.
Vervormt het geluid als je de muziek wat hoger zet?
Dat is (naast de mistlampen) letterlijk het enige van deze lijst waar aftermarket oplossingen voor zijn Ik zou al de andere dingen als een groter gemis zien, met name pack grootte en laadsnelheid, aangezien je eerder zelf aangaf de auto voor lange afstanden op hogere (autobahn) snelheid te gaan gebruiken. Stuur en stoelverwarming gaan je helpen bij rijbereik in de winter. Alles boven ~5 graden is voor mij voldoende alleen stoel en stuurverwarming te gebruiken.Vooral het gemis aan Premium Audio vind ik dan jammer. Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen en de SR+ valt net binnen het leasebudget. Dus wellicht toch maar leasen.
Ik zag ook op het internet dat er nog wat andere opties missen, zoals live traffic?
Als een SR (of "gewoon" Model 3 zoals het nu heet) rijder met een model gemaakt in feb van dit jaar:Zit er trouwens veel verschil in uitrusting tussen een SR+ en LR?
Jij bent hoofd-bestuurder. Je hebt de account van je vrouw uitgenodigd als extra bestuurder.Na al die jaren voel ik me weer een beginner, dus daarom maar weer een vraag hier.
Ik zag in de app (iPhone) dat alleen mijn vrouw als bestuurder vermeld staat (in de app). In de auto heb ik gewoon mijn profiel, met mijn telefoon gekoppeld en ik heb ook gewoon een account op de website waar ik de eigenaar van de auto ben, mijn facturen in kan zien, enz.
Ik heb mezelf maar uitgenodigd als bestuurder en op de link geklikt (dat voelt raar, dat je jezelf kan uitnodigen), maar gelukkig (cynisch) gaat dat hopeloos mis met een foutmelding. Soms wordt ik zo moe.
Wat voor functie hangt er achter die bestuurder in de app?
Ik was erg tevreden over het geluid in mijn vorige Tesla (S P85+ met Premium Audio o.i.d.), maar keek toch even raar op toen in mijn huidige Y LR een keer iemand anders het knopje 'volume' ontdekte rechtsonder in het scherm.Met mn model 3 aflevering in juni 2021 nog een jaar premium connectivity gehad, per deze maand dus ook betalen.
Wat geluid betreft, tsja... Ik ben autos gewend waar ik zelf subwoofers en dergelijke inbouwde met externe versterkers en dan is de tesla premium audio subwoofer nog een stakker bij zegmaar. Het is net wat je gewend bent. Mijn LR in ieder geval wel dik tevreden over het gehele systeem als "semi audiofiel?"