Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: After market installation

This site may earn commission on affiliate links.
....... a couple of enquiries ..... ????

Als ik de diverse fora afga wil zo'n beetje iedere huidige en toekomstige Tesla eigenaar PDC.


Ik lees in deze reactie van Roxanna Prange tussen de regels door dat ze er helemaal niets gaan doen, tenzij we een handtekeningenactie of zoiets beginnen.
Wellicht een idee om dit in EU verband te doen via een apart TOPIC ( We want PDC ) en een linkje naar Roxanna te sturen ?

Speelde zelf ook al enige tijd met dezelfde gedacht en gezien ik niet de enige ben dus meteen maar gedaan (als Poll)

Who wants Park Distance Control - Call to all Model S Reservation Holders
 
Net een mailtje naar Elon gezonden met verzoek om dit hoog op de agenda te zetten met link erbij. Niet geschoten is mis geschoten toch!
Heb inmiddels een korte reactie van Elon: We are working hard to make this happen
ik hoop dat dit slaat op mijn specifieke vraag om parkingsensors voor en achter, voor Europese uitlevering er op te hebben.
 
Vandaag heb ik een email gestuurd naar een online verkoper- fabrikant van op maat gemaakte automatten.
Ik heb hen op de hoogte gesteld van de komst van de Tesla model S en het potentieel aan matten. (voor- achter- trunk -frunk)

blijkbaar wordt de S geleverd met "start" matjes van bedenkelijke kwaliteit (volgens het Amerikaanse forum)
en zijn de optionele (vrij dure trouwens) moeilijk te verkrijgen. (out of stock)

Ik hou jullie op de hoogte van een eventuele reactie.
hier is hun reactie al.

Hallo, Ja zeker, dat kunnen we maken en leveren, we zouden dan de sjabloon (kopie huidige mat) moeten hebben op B.V. papier.
Dan kunnen we de matten leveren met al onze opties en kleuren.
Grt automatten4you.nl

Dus: diegene die als eerste zijn Model S geleverd krijgt, heeft de eer en het genoegen om de sjablonen te maken en op te sturen naar: Automatten4you.nl - UNIEK ontwerp uw eigen automatten
:wink:
 
Last edited:
Ik heb vandaag een proefrit gehad in Eindhoven. Er werd mij verteld dat de kabels voor PDC er al in zit, ze hoeven alleen nog de sensoren zelf er in te bouwen. Dit kun je 'after-market' bij hun service center laten doen, juist omdat ze willen dat je dit niet laat doen door één of andere garage die gaat zitten sleutelen aan een dergelijke luxe auto.
 
Ik heb vandaag een proefrit gehad in Eindhoven. Er werd mij verteld dat de kabels voor PDC er al in zit, ze hoeven alleen nog de sensoren zelf er in te bouwen. Dit kun je 'after-market' bij hun service center laten doen, juist omdat ze willen dat je dit niet laat doen door één of andere garage die gaat zitten sleutelen aan een dergelijke luxe auto.

Hoi, hoi,

Graag wil ik hier toch op reageren. Ik heb ook lang lopen zeuren hierover bij Tesla en er is mij vorige week bevestigd dat ALLEEN het Tech Pack de kabelboom heeft voor de parkeersensoren.
Zelf heb ik het Tech Pack niet genomen omdat ik de navigatie blijf doen met Tom Tom op mijn iPhone. Dit vanwege de HD-traffic routering die naar mijn idee onovertroffen is.
Ik ga dus de elektromagnetische parkeersensoren proberen.

Ciao; Jack
 
Vraagje :
In US zie je regelmatig dat de mensen een zogenaamd "Paint Armor" laten plakken op hun auto.
Tesla levert het zelfs bij levering.
Echter hier in EU zie ik daar niks van, heb ook nog niet nagevraagd bij Tesla zelf.

Weet iemand of ze dit aanbieden, of waar is een goede plaats om dit te laten doen ?
 
Vraagje :
In US zie je regelmatig dat de mensen een zogenaamd "Paint Armor" laten plakken op hun auto.
Tesla levert het zelfs bij levering.
Echter hier in EU zie ik daar niks van, heb ook nog niet nagevraagd bij Tesla zelf.

Weet iemand of ze dit aanbieden, of waar is een goede plaats om dit te laten doen ?

heb het bij Tesla nagevraagd en je kan er 30 dagen voor levering nog voor kiezen, prijs is nog niet bekend.
mijn roadster heb ik hier in Nederland laten doen en ben ik zeer blij mee