Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Waarschijnlijk preventief vervangen van power switches/contactors, ik sta voor eind juli (!) in de planning. Tesla is afspraken aan het inplannen met eigenaars van oudere auto's die blijkbaar een kwetsbare versie van die onderdelen hebben. Hij gaat vertellen dat "uw auto in aanmerking komt voor een upgrade" ;-)

Welke maanden zijn de auto's geleverd die nu opgeroepen worden.
 
de mijne 23/11/2013 (60kwh)

BTW, vergeet de auto niet te verwennen hé... het is valentijn!

Xfrank thanx. Ik heb hem ook in november gekregen, dus wacht wel op een telefoontje van ze. Kunnen ze gelijk even mijn achterbanden uitlijnen.

Ik heb mijn auto heerlijk verwent. Ik heb haar weer even een goed stuk laten rijden, lekker laden aan een vreemde paal (houd ze van) en een mooi stukje van de rotterdamse haven laten zien.
 
De mijne is van 14-11-2013, maar ik heb nog niets gehoord. Maar ik heb al een service beurt gepland staat op 13 april, dus misschien nemen ze het dan wel mee (hoop het eerlijk gezegd).

Ik heb net een jaarlijkse beurt achter de rug, die twee dagen duurde, overigens, dit is wat ik of de factuur kon vinden...

fbed42e15fad881848fc0abcfb2ddbd5.jpg
 
Last edited:
Bedankt Rene en Frank. Ik zal ook de checklist even bekijken die ze vooraf hebben opgesteld voor mijn beurt. Daar staan al behoorlijk wat 'courtesy' acties op en daarnaast heb ik zelf o.a. gevraagd om de bodemplaat, de 32A upgrade en de inklapbare spiegels (die laatste tegen betaling uiteraard) en het leek me al ambitieus om de hele lijst puntjes die ik heb in één dag te fixen. Maar die 12V ellende is eigenlijk mijn grootste zorg, het lijkt alsof we allemaal vroeg of laat aan de beurt komen en als ze dit preventief kunnen aanpakken dan is dat heel welkom. Zal dus inderdaad nog wel even bellen.
 
deze middag aan de SuC in Urmond... een beetje in en uit de auto bezig terwijl mijn echtgenote nog in de auto met de gsm bezig was.
plots ging het allarm af toen ik de achterdeur open deed, ik moest dit met de sleutel af zetten daarna ging het nog een 4 tal keer af. iedere keer als ik een deur of de koffer open deed.

dit is de tweede keer dat ik dit heb, telkens aan de SuC van Urmond:confused:
 
Nadat ik vorige weel door Tesla Arnhem gebeld was voor een upgrade van de high voltage battery, kreeg ik vrijdag nog een email bevestiging met als subject "Tesla Service: Information regarding your service request". Alsof ik het initiatief heb genomen. :wink:
Tesla geeft de volgende beschrijving op:
Onderhoud - power switch.jpg