Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Maar eh. Wat proberen ze je daar te verkopen?

Was van Panasonic, soort beamer welke vanaf diverse angles projecteert. 3D mapping wat ze ook op gebouwen doen. Stond iemand van Tesla ook.

Was een wrap
cdaeeb3c773190237263d34cbf94feeb.jpg


90f719e28119dbcdc904d316dcd116ad.jpg


Tweets about #teslamapping hashtag on Twitter
 
Last edited:
“As an extension of our Supercharger network, hotels and popular destinations have been installing our high-powered wall connectors at such a rapid pace that we are now coordinating these efforts as a Destination Charging program. Almost 900 locations in Asia and North America currently have 1,600 Tesla connectors installed. We plan to expand the Destination Charging program into Europe in Q2 of this year.”

Dit is een heel belangrijke. Met deze chargers, 22kW en vrij voor Tesla's en t.z.t. andere toegelaten EV's wordt een betrouwbaar en eenvoudig (plug and charge) secundair netwerk gemaakt dat in principe onbeperkt en fijnmazig kan groeien. Op de SuC kaart van China zien we al flink wat van die miniatuur pictogrammetjes. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste in NL zien.
 
Zonet berichtje gehad dat ik Opa ben geworden van een kleinzoon. Wonen in Oostenrijk. Dus donderdagochtend vroeg op pad. Tilburg - Wilnsdorf - Bad Rappenau - Aichstetten _ (halverwege) St Anton, namelijk bij Feldkirch.
De nostalgische route. Dat had Elon mooi voor mij voorzien! Thanks!
Ben je enkele dagen niet op het forum en dan mis je zelfs echt belangrijke info...
Van harte fefeliciteerd!
 
Tesla, het is toch wel een bijzondere onderneming. Kreeg zojuist een belletje van service centrum Arnhem. Mijn Tesla kwam in aanmerking voor een upgrade van de high voltage battery. Niet dat er iets mis is met mijn auto, maar Tesla wil de 'oudere' wagens up to date hebben, wat betreft deze high voltage battery. Geen bloedspoed, dus afspraak voor 20 en 21 april. Ze hebben er maar liefst twee dagen doorlooptijd voor nodig. Ik ben bijzonder gecharmeerd van deze pro-actieve opstelling van Tesla. :smile:
 
Tesla, het is toch wel een bijzondere onderneming. Kreeg zojuist een belletje van service centrum Arnhem. Mijn Tesla kwam in aanmerking voor een upgrade van de high voltage battery. Niet dat er iets mis is met mijn auto, maar Tesla wil de 'oudere' wagens up to date hebben, wat betreft deze high voltage battery. Geen bloedspoed, dus afspraak voor 20 en 21 april. Ze hebben er maar liefst twee dagen doorlooptijd voor nodig. Ik ben bijzonder gecharmeerd van deze pro-actieve opstelling van Tesla. :smile:
Dus toch. Had hier al iets over op Facebook gelezen. Een grote terugroepactie van Tesla. Leek mij in eerste instantie een bericht om de beurskoers nog wat te drukken voor de Q4 reporting. Zodoende een mooi moment creëren om in te stappen.
 
Tesla, het is toch wel een bijzondere onderneming. Kreeg zojuist een belletje van service centrum Arnhem. Mijn Tesla kwam in aanmerking voor een upgrade van de high voltage battery. Niet dat er iets mis is met mijn auto, maar Tesla wil de 'oudere' wagens up to date hebben, wat betreft deze high voltage battery. Geen bloedspoed, dus afspraak voor 20 en 21 april. Ze hebben er maar liefst twee dagen doorlooptijd voor nodig. Ik ben bijzonder gecharmeerd van deze pro-actieve opstelling van Tesla. :smile:
ik ben hiervoor vorige week ook opgebeld.
de mijne gaat hiervoor begin maart binnen in Aartselaar.
 
??? Net door de politie gebeld dat ze bij mijn Tesla staan en dat de bestuurders portier openstond???? Ik gelijk op de App kijken en zag mijn kofferbak open. Klopt zei de agent, zo hebben we u gevonden (mijn tas zat erin)

Echt bizar, ik heb zoals altijd op de App gekeken toen ik wegliep en weet zeker dat hij op slot stond???? Vreemd hoor. Maar gelukkig dat de vrienden van politie er zijn.
 
??? Net door de politie gebeld dat ze bij mijn Tesla staan en dat de bestuurders portier openstond???? Ik gelijk op de App kijken en zag mijn kofferbak open. Klopt zei de agent, zo hebben we u gevonden (mijn tas zat erin)

Echt bizar, ik heb zoals altijd op de App gekeken toen ik wegliep en weet zeker dat hij op slot stond???? Vreemd hoor. Maar gelukkig dat de vrienden van politie er zijn.

Heel vreemd en vervelend. ik zou Tesla bellen en vragen wat er in de logs staat. Misschien dat er dan iets gevonden wordt. In eerdere gevallen blijkt dat het geval te zijn geweest.
 
??? Net door de politie gebeld dat ze bij mijn Tesla staan en dat de bestuurders portier openstond???? Ik gelijk op de App kijken en zag mijn kofferbak open. Klopt zei de agent, zo hebben we u gevonden (mijn tas zat erin)

Echt bizar, ik heb zoals altijd op de App gekeken toen ik wegliep en weet zeker dat hij op slot stond???? Vreemd hoor. Maar gelukkig dat de vrienden van politie er zijn.

Niks weg hopelijk?
 
Quote uit Elon Musk has a secret weapon to increase Model S demand
"Musk says there is a new software release coming next month that will "positively affect the entire fleet""

Ben benieuwd..

Ok, wat kunnen we bedenken wat meer vraag levert, en via software wordt gerealiseerd? Kan dan alleen maar iets met het bereik te maken hebben, lijkt me.

Overigens, na de uitspraken van vorig jaar feb zijn mijn verwachtingen omtrent de toezeggingen van Elon behoorlijk getemperd.
 
vanmiddag stond Leon van Tesla Duiven op de voicemail of ik even wilde terugbellen over een afspraak voor een "upgrade van het accupakket".
Uiteraard direct teruggebeld maar Leon was ff niet bereikbaar.

Upgrade accupakket?
Sound familiar?

Waarschijnlijk preventief vervangen van power switches/contactors, ik sta voor eind juli (!) in de planning. Tesla is afspraken aan het inplannen met eigenaars van oudere auto's die blijkbaar een kwetsbare versie van die onderdelen hebben. Hij gaat vertellen dat "uw auto in aanmerking komt voor een upgrade" ;-)