You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt:
Je bent aan het laden, zit in je auto en doet het raampje naar beneden. Na een paar minuten wil je het raampje weer dicht doen en dan blijkt dat niet te kunnen. Heeft de auto zich dan helemaal afgesloten? Ik kan nog wel van alles op het scherm doen maar het raampje weer omhoog doen lukt niet. Dus ik uit de auto, loop weg met de keyfob, auto sluit zich maar het raampje blijft open.
Ik ga er weer inzitten en dan lukt het wel om het raam te sluiten. Is dit normaal?
Hoe kan ik dit anders doen?
Ik had pas geleden iets soortgelijks. Ik zag dat m'n auto redelijk nat was van binnen rechts op de achterbank. Ik constateerde dat het raam van rechtsachter zo'n 5 cm naar beneden stond. Die nacht/ochtend hadden we een hoos bui en ja dat regende dus flink naar binnen.
Simpele gedachte wat van mij ook even het raam te sluiten maar het raam reageerde totaal niet op naar boven/beneden maar alle andere ramen wel. Hij zat dus zeg maar fysiek dan wel software matig vast. Uitstappen, aan het raam rommelen, etc. hielp niet tot ik na een aantal keer de deur dicht deed en het raam plots wel de reguliere halve cm naar boven ging. Toen kon ik het raam wel naar boven doen en geheel sluiten.
Gelukkig maar 1x gehad!
ps. Er is trouwens nog een extra reset stap, stap 5 iTesla Service bellen en die kunnen op afstand bepaalde hardware resetten als er niemand in de auto zit en dan is de brandweer stap 6 ;-)
Enquête van een masterstudent aan de Universiteit Twente die ik op Twitter tegenkwam over de voorkeur voor langzaam laden versus snel laden:
https://utwentebs.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_enfoR5zGuT4CFH7
Wellicht aardig om in te vullen.
Echt een ZEER slechte enquete zeg
Vergeet één belangrijk punt... thuis laden!
Elke EV eigenaar komt uit eindelijk in de modus thuis/straat laden, destination laden, superchargen.
Dacht dat de enquête alleen over publieke laadfaciliteiten ging.
Dan nog moet er gevraagd worden naar thuis laden. Aan de paal thuis is namelijk ook publiek en verder laad ik eigenlijk nergens tenzij het echt op doorreis is. Destination chargen is echt enkel ook voor de kilometervreters en natuurlijk voor alle EV's met maar een kleine accu.
Dus een aantal vragen om deze groepen te segmenteren had ik logisch gevonden want mijn antwoorden kun je onmogelijk op dezelfde stapel leggen als een e-Glof rijder en om dan succesvol te kunnen correleren is de huidige enquête gewoon erg knudde.
Ik heb er nog een keer naar gekeken, maar er wordt in de enquête ook naar thuis laden gevraagd (hoe vaak etc). En er wordt gevraagd naar het merk en type auto waarin je rijdt dus op basis daarvan kunnen ze onderscheid maken.
Je komt wel vaker vragen in een enquête tegen die net niet goed bij je situatie passen, maar ik vond dat hier wel meevallen dus om deze enquête ZEER slecht te noemen vind ik wat gechargeerd.
Maar goed, ik ken degene niet die de enquête gemaakt heeft en weet ook niet precies wat het doel is. Ik vul dit soort enquêtes altijd in om vooral het geluid te laten horen dat snelladen aanvullend is en niet primair (zoals veel mensen denken die nog geen EV rijden). Ik plug overal in waar ik kan, zodat het niet hoeft als het moet.
Ik heb die al een paar keer ‘gemeld’. Op blauwe pijltje rechts boven geklikt. Is nu weer een tijdje geleden dat ik hem zag. Melden heeft blijkbaar enkel impact voor de melder, niet voor anderen.View attachment 394044
Hmm kon de advertentieveiling niks beters vinden? Denk dat ik de ad blocker maar weer aanzet...
Ze heeft in ieder geval het juiste type Tesla.Met een Tesla maak je nog eens vrienden
Te laat Paulus, ik heb haar mijn eigen referral code al gegeven.Ze heeft in ieder geval het juiste type Tesla.
Stuur me anders nog even haar e-mailadres of mobiele nummer, R.
Hmm beroepsdeformatie: waarom staat de message teller op nul?
Ja en hoe kan ze 54 jaar oud zijn als ze zich Classicgurl89 noemt?Hmm beroepsdeformatie: waarom staat de message teller op nul?