Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • DC346401-F498-495A-B629-8044FA8ED2A4.jpeg
    DC346401-F498-495A-B629-8044FA8ED2A4.jpeg
    375.9 KB · Views: 90
Gewoon leuk. Scroll naar bladzijde 177 en zie hoe het bestuur op Mars in 1952 werd genoemd.

http://www.wlym.com/archive/oakland/docs/MarsProject.pdf

In het boek van Von Braun ook ook mooie plaatjes vanaf pagina 145 van het 'bevolken' van Mars.
Op pagina 177 schrijft Von Braun: The Martian government was directed by ten men, the leader of whom was elected by universal suffrage for five years and entitled "Elon."
Volgens een foto op Reddit stond "Elon" reeds in het originele roman van 1948 in het Duits.
Found von Braun's original 1948 novel mentioning "the Elon" as the leader of Mars and it really is in there, big thanks to /u/RocketCenterUSA : SpaceXLounge

Wel bijzonder dat zowel Von Braun als Musk het bevolken van Mars tot doel hebben gesteld en welke bijdrage Von Braun heeft geleverd.
Wernher von Braun - Der Raketenmann
Wernher von Braun explains the possibility to reach the Moon. "Man and the Moon", Dec. 28, 1955
 
Last edited:
<rant> Ik lag in bad en dacht... wat als we een mennekes kabel aansluiten op een tesla (bvb model X) langs twee kanten.
Ik vermoed dat er niets gaat gebeuren, maar vraag het mij wel nog altijd af... Zou mooi zijn als je een ander zou kunnen uit de nood helpen in de toekomst. Ik geloof dat ik ooit had gelezen dat een X of een S batterij back to the grid kon geven? </rant>
 
owh? Staat er echt ergens dat je dit soort aansluiting niet mag doen omdat je garantie dan komt te vervallen? Wow!
Om je Tesla daadwerkelijk stroom te laten leveren over die stekker zul je toch in zowel hard- als software het een en ander moeten aanpassen. En dat helpt je garantie wel om zeep inderdaad.
Het is met een vloot aan gratis tankende auto's ook niet zo verstandig om dit makkelijk te maken...
 
  • Funny
Reactions: Lexikon
Sentry mode: USB Sticks

welke usb sticks gebruiken jullie? Ik heb nu al 3 sticks die defect zijn. zowel in de Model S als de Model 3. Toch had ik niet de goedkoopste gekocht van merk Scandisk, die ik voor mijn pc etc ook gebruik. Beide zijn nu defect. Niet meer te wissen of formateren. Ben er een beetje ingedoken maar blijkbaar zijn ze echt defect. Ik had sticks van 32 Gb. Wat zijn jullie ervaringen met ander merken? Thanks
 
Sentry mode: USB Sticks

welke usb sticks gebruiken jullie? Ik heb nu al 3 sticks die defect zijn. zowel in de Model S als de Model 3. Toch had ik niet de goedkoopste gekocht van merk Scandisk, die ik voor mijn pc etc ook gebruik. Beide zijn nu defect. Niet meer te wissen of formateren. Ben er een beetje ingedoken maar blijkbaar zijn ze echt defect. Ik had sticks van 32 Gb. Wat zijn jullie ervaringen met ander merken? Thanks

Gebruik deze in de X en de 3, superklein en zit niet in de weg. Ook schokbestendig etc.

bol.com | Samsung MUF-128AB USB flash drive 128 GB USB Type-A 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Zwart,...