Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zoals ik al schreef is dit een optie die momenteel standaard geleverd wordt bij een MS. Dat was toen ik de mijne eind 2018 bestelde ook al zo, en bij mijn weten sindsdien altijd standaard geweest. Vraag gewoon ff na bij je service center, misschien heeft men een fout gemaakt.


Zoals aangegeven hier, contact opgenomen met Service centre en die kwamen direct terug met bericht dat er inderdaad iets mis was gegaan en dat ze dit (per WiFi) direct gaan oplossen.

Wordt vervolgt
 
  • Like
Reactions: wooter and Frank C
Van deze geparkeerde classic in Amsterdam toch maar even de achterklep gesloten.

Mocht het de bedoeling zijn, voor de ventilatie ofzo, mijn excuses :)
 

Attachments

  • FC025EB7-56D0-49E2-9A90-AD5A213EC8EA.jpeg
    FC025EB7-56D0-49E2-9A90-AD5A213EC8EA.jpeg
    506.6 KB · Views: 82
KIA?

Omdat een groot deel van jullie waarschijnlijk net als ik ZZP zijn, stel ik graag deze vraag. In 2019 schafte ik voor mijn Model S nieuwe Velgen met Winterbanden aan. Totaal 2100€. Mag ik deze meetellen voor de KIA? Nog net onder de grens van 2300 weliswaar maar dan komt er nog even een laptop en iphone bij in 2019. Scheelt toch al weer voor de belastingen...
 
KIA?

Omdat een groot deel van jullie waarschijnlijk net als ik ZZP zijn, stel ik graag deze vraag. In 2019 schafte ik voor mijn Model S nieuwe Velgen met Winterbanden aan. Totaal 2100€. Mag ik deze meetellen voor de KIA? Nog net onder de grens van 2300 weliswaar maar dan komt er nog even een laptop en iphone bij in 2019. Scheelt toch al weer voor de belastingen...
Helaas niet. Bij een bedrijfswagen mag het wel maar voor een personenwagen niet.
 
Nog even terug gegaan naar de Kerst van 6 jaar geleden.
het waren spannende tijden:)
Belgium and the Netherlands (Dutch)

prettige feestdagen iedereen

Inderdaad - 30 december 2013, laatste stukje voor Davos. Geen idee of we daar konden laden terwijl het verbruik - bergop - de grafiek uitvloog.


Goede feestdagen iedereen!
 
Mijn P85 uit 2013 maakt een vreemd geluid. Het lijkt uit de box voor links te komen.
Geen touw aan vast vwo de oorzaak. Soms bij het laden (thuis, SuC, maakt niet uit) - soms bij het rijden. Iemand dit als eens meegemaakt? Enig idee van de oorzaak - en de remedie?


Nieuw filmpje - denk dat dit beter weer geeft
 
Last edited:
Mijn P85 uit 2013 maakt een vreemd geluid. Het lijkt uit de box voor links te komen.
Geen touw aan vast vwo de oorzaak. Soms bij het laden (thuis, SuC, maakt niet uit) - soms bij het rijden. Iemand dit als eens meegemaakt? Enig idee van de oorzaak - en de remedie?

Op basis van dit filmpje zijn twee diagnoses mogelijk:
1. een kind in je auto
2. 30 jaar oude Nederpop op je radio

Beetje flauw misschien maar hoe moeten we in hemelsnaam horen wat je bedoelt zo?
 
Mijn P85 uit 2013 maakt een vreemd geluid. Het lijkt uit de box voor links te komen.
Geen touw aan vast vwo de oorzaak. Soms bij het laden (thuis, SuC, maakt niet uit) - soms bij het rijden. Iemand dit als eens meegemaakt? Enig idee van de oorzaak - en de remedie?


Nieuw filmpje - denk dat dit beter weer geeft

Zet het geluid van de navigatie eens uit. Heb een aantal jaar geleden hetzelfde gehad. Bleek dat navigatie aanwijzingen bleef hangen. Na die gemute te hebben was het weg.
 
Zet het geluid van de navigatie eens uit. Heb een aantal jaar geleden hetzelfde gehad. Bleek dat navigatie aanwijzingen bleef hangen. Na die gemute te hebben was het weg.

Thanks.. maar maakt geen verschil. Geluid navigatie staat eigenlijk altijd al uit. Beetje mee gespeeld (aan/uit) , maar geen effect. Heb het gevoel dat er verband is met opwarmen van de auto (interieur)... Gaat optreden als je wat langer met de auto rijdt. Zelfs als daarna auto in P staat blijft wagen de herrie produceren..
 
  • Informative
Reactions: Erik-S85
Thanks.. maar maakt geen verschil. Geluid navigatie staat eigenlijk altijd al uit. Beetje mee gespeeld (aan/uit) , maar geen effect. Heb het gevoel dat er verband is met opwarmen van de auto (interieur)... Gaat optreden als je wat langer met de auto rijdt. Zelfs als daarna auto in P staat blijft wagen de herrie produceren..
Lijkt meer iets dat uit de geluidsinstallatie komt, Egbert? Zelf nog nooit gehad.
 
Gaat het geluid harder / zachter als je volume van navigatie aanpast? Of het reguliere volume ?

Nee, ik merk geen enkel causaal verband tussen volumestanden en deze storing.

Typische audio glitch lijkt het op. Vrees dat enkel een reset zal helpen.

Wat zou je dan resetten? Een standaard reset (knoppen indrukken op het stuur) heeft geen effect.