Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nu er steeds meer mensen online komen dan ik ook maar :)

Ik heb me aanbetaling gedaan voor 1 mei en final gemaakt begin juni zodat ik gegarandeerd hem dit jaar krijg.. ole ole ze zeggen OKT-NOV.
P3536 en factnr 558.

Heb een Tesla Model S Performance wit genomen met 19" velgen die ik voor de winter wil gebruiken (wel even zwart laten coaten uiteraard) :)

kennen jullie deze link al? http://craigfroehle.com/posted/teslaVINs.png
Hallo P, welkom, een stadsgenoot die ook een Tesla heeft besteld! Het wordt nog stil in Zoetermeer straks:wink:. De mijne is blauw.
 
Tesla store Waasmunster kan gelijk open gaan met Tesla store Brussel.
<snip />
de rode stekker en rode werktafel zijn op komst.
nu ga ik een glas drinken in mijn Store...

Wow, knap gedaan. Die kom ik zeker eens bezoeken (als het mag)


ps: ben dus twee weekjes druk bezig geweest en heb hier alle moeite om de thread bij te benen. Het lijkt allemaal toch al wat sneller te gaan.

Op TESLIVE werd er toch ook al vermeld dat Tesla reeds "bezig" is met het SuperCharging network. Heeft iemand al ergens iets opgemerkt? Aanvragen voor bouwvergunning gezien ofzo?
 
Same here!

Bij mij is het nu building your Model S:
ImageUploadedByTapatalk1374046649.222253.jpg
 
peter plastidip is meer een condoom voor je velgen! het beschermd een beetje en je kunt het er makkelijk vanaf trekken en een nieuwe er om doen :biggrin:
ik zou het nooit op een velg spuiten maar als je dan toch van kleur wil wisselen dan is het een optie!
 
Goedemorgen allemaal!

Ik lees net de laatste bladzijde van de Autoweek van deze week, waar de artikelen van de volgende editie worden aangekondigd, een dubbeltest met de MS!

Revolutie en evolutie: Tesla Model S vs. Mercedes-Benz CLS 500 Shooting Brake

Ik ben benieuwd! (vanaf woensdag 17 juli in de winkel)

Vanaf vandaag in de winkel (en pas morgen in mijn brievenbus :( ). Op de website van autoweek staat het volgende:

"Oude wereld versus nieuwe, bewezen techniek versus een kijkje in de toekomst, benzine versus elektriciteit: de evolutionaire Mercedes-Benz CLS 500 Shooting Brake neemt het op tegen de révolutionaire Tesla Model S. De winnaar? Die komt in elk geval niet uit Duitsland."