Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
wie gaat donderdag naar de opening van de tesla store in Brussel?

ik ga niet. zag niet meteen een reden om te gaan.
ik heb intussen voldoende gezien van een store, ik wil liever naar Tilburg gaan, om mijn auto op te halen.
maar nu het zo mooi weer is, zullen jullie best een leuke avond hebben.


intussen tel ik verder af.
nog 3 maanden.
91 dagen
2.178 uur
130.711 minuten
7.842.710 seconden
 
Welkom!
En, wat is de verwachte leverdatum?

Heel mooi omschreven als "Your delivery preference is Late November." Klopt niet, mijn voorkeur is morgen :). Ben heel benieuwd wat het werkelijk gaat worden. Als ik in de VS de levertijden van zes weken van order tot levering zie, dan heb ik nog hoop op dit jaar. Aan de andere kant, als ik zie hoelang sommigen hier al wachten.. We zullen zien. Leerzaam forum in elk geval.
 
Ik kom er ook bij met jullie goedvinden :). Twee jaar lang zijdelings gekeken, maandag bedacht dat het toch wel haalbaar zou kunnen zijn, zaterdag gereden, zaterdagavond besteld, zondag betaald en vandaag "geconfirmed". Dat proces ging snel, vanaf nu niet meer denk ik :).

Welkom, mocht ik je ooit tegenkomen dan is een groet mijnerzijds gegarandeerd (moeten we met z'n allen misschien een Tesla-groet afspreken?).

Heb je een factuurnummer gekregen dat je wilt delen? Dan weten we hoeveel auto's er besteld zijn in Nederland. Hoogst bekende tot nu toe op dit forum is 00715.
 
Welkom, mocht ik je ooit tegenkomen dan is een groet mijnerzijds gegarandeerd (moeten we met z'n allen misschien een Tesla-groet afspreken?).

Heb je een factuurnummer gekregen dat je wilt delen? Dan weten we hoeveel auto's er besteld zijn in Nederland. Hoogst bekende tot nu toe op dit forum is 00715.

Dank. En nee, nog geen factuur. Ik zal 'm delen als ik 'm heb. Overigens heb hard gezocht naar uitleg over het RN -> VIN -> factuurnummerproces, maar kan het niet meer terugvinden in het forum. Het laatste wat ik heb is een "YOUR MODEL S IS IN PRODUCTION" mail. Krijg je de VIN en factuur per mail?
 
Als je ingelogd bent in "my Tesla" kun je op de pagina op invoice klikken:
image.jpg

In de invoice staat rechtsboven het factuurnummer (160 bij mij):
image.jpg
 
Dank. En nee, nog geen factuur. Ik zal 'm delen als ik 'm heb. Overigens heb hard gezocht naar uitleg over het RN -> VIN -> factuurnummerproces, maar kan het niet meer terugvinden in het forum. Het laatste wat ik heb is een "YOUR MODEL S IS IN PRODUCTION" mail. Krijg je de VIN en factuur per mail?
Nee, alles staat in je "MyTesla" account.

Je VIN komt daar vanzelf evenals je factuur. My Tesla is de laatste dagen wel een beetje kapot overigens.
 
Performance. Punt. Period. Je koopt een van de meest, zoniet de meest voouitstrevende auto's ter wereld. Doe dan de beste, de allerbeste.

Inderdaad. De Performance PLUS:cool:

- - - Updated - - -

Ik kom er ook bij met jullie goedvinden :). Twee jaar lang zijdelings gekeken, maandag bedacht dat het toch wel haalbaar zou kunnen zijn, zaterdag gereden, zaterdagavond besteld, zondag betaald en vandaag "geconfirmed". Dat proces ging snel, vanaf nu niet meer denk ik :).

Wat als we nou zeggen: "nou neeeee, liever niet. We vinden het wel goed zo. Weer zo'n twijfelende laatkomer die ook een beetje wil meedoen enz.enz........"

:wink:

Rutger van harte welkom tussen de andere dwangneurotische visionairs. Volwassen mannen (+ 1 vrouw!) die volstrekt in de ban zijn van hun nieuwe in aantocht zijnde speeltje. Zozeer zelfs dat vanaf hun vakantiebestemmingen (Portugal, VS westcoast, Toscane...) nog regelmatig wordt meegelezen en gepost. Dus. En we hebben een regel voor de forum-benjamin: toastjes rondbrengen op de First-Delivery party.
 
Twee jaar lang zijdelings gekeken
2 jaar? Nadat ik achter het bestaan van model S kwam (begin oktober vorig jaar) heeft het bij mij minder dan 2 weken (met talloze youtube-filmpjes) geduurd tot ik de reservering plaatste. Mocht je er niet zakelijk in zitten is het natuurlijk een ander verhaal.
Trouwens, leuke status "your delivery preference" , creatieve mensen bij Tesla.