Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hee naamgenoot! Leuk dat je meedoet.
Toen ik hem zag in mei duurde het een week tot testrit. Ik weet het nog, 'interessante auto, maar elektrisch, dat kan nooit wat zijn. Laat ik maar een testrit maken dan kan ik het ding vergeten.' Boy was i wrong. Diezelfde dag nog mijn geld hun kant op gegooid. En mijn god wat duurt dat wachten lang, hoe houden jullie het vol?

@Xfrank: laat maar, van jou weet ik wel hoe je bezighoud.

bigbit

factuur 30-05-2013 nr 458
dat zijn er bijna 300 in 28 dagen
 
Last edited:
ik ga niet. zag niet meteen een reden om te gaan.
ik heb intussen voldoende gezien van een store, ik wil liever naar Tilburg gaan, om mijn auto op te halen.
maar nu het zo mooi weer is, zullen jullie best een leuke avond hebben.


intussen tel ik verder af.
nog 3 maanden.
91 dagen
2.178 uur
130.711 minuten
7.842.710 seconden

Ik ga ook, toch nog is van dichtbij gaan kijken. Hoe meer "Quality time" hoe beter ;-)

Dacht wel begrepen te hebben dat Belgische wagens in het nieuwe service center in Woluwe zullen geleverd worden.
 
Nu er steeds meer mensen online komen dan ik ook maar :)

Ik heb me aanbetaling gedaan voor 1 mei en final gemaakt begin juni zodat ik gegarandeerd hem dit jaar krijg.. ole ole ze zeggen OKT-NOV.
P3536 en factnr 558.

Heb een Tesla Model S Performance wit genomen met 19" velgen die ik voor de winter wil gebruiken (wel even zwart laten coaten uiteraard) :)

kennen jullie deze link al? http://craigfroehle.com/posted/teslaVINs.png
 
Hehe ik heb geupgrade naar de Performance versie :)

GRRR, ik wil er niet over nadenken.

Logisch verstand : Je hebt de goede keuze gemaakt, de normale versie te te pakken. Die 1 seconden maakt niet zoveel uit en gebruik je echt NOOIT.
Jongetjes verstand : Dude, 1+ seconden sneller. Weet je hoe veel dat is ? 1 SECONDEN.. pak nu ! Ezel, je hebt de verkeerde keuze gemaakt !

Dagelijks nog...

Die teller gaat veel te langzaam !!!
..|
..|
..|
\ | /
..\/
 
kennen jullie deze link al? http://craigfroehle.com/posted/teslaVINs.png

Iemand enig idee of inderdaad de VIN leidend is? en of dat ook voor Europa van toepassing is?
Dat hoop ik toch :cursing: ... niet aangezien ik zo'n beetje het hoogste VIN nummer heb van alle signatures en zelfs hoger dan sommige niet-signatures. Ben er wel aan gewend want er zijn ook al tienduizend Amerikaanse auto's voorgegaan wat oorspronkelijk ook niet gecommuniceerd was :smile:.
 
Nu er steeds meer mensen online komen dan ik ook maar :)

Ik heb me aanbetaling gedaan voor 1 mei en final gemaakt begin juni zodat ik gegarandeerd hem dit jaar krijg.. ole ole ze zeggen OKT-NOV.
P3536 en factnr 558.

Heb een Tesla Model S Performance wit genomen met 19" velgen die ik voor de winter wil gebruiken (wel even zwart laten coaten uiteraard) :)

kennen jullie deze link al? http://craigfroehle.com/posted/teslaVINs.png

Welkom P uit Zoetermeer. Heb je horeca ervaring? :wink:

- - - Updated - - -

Hehe ik heb geupgrade naar de Performance versie :)

Heel goed. Powerrrrr! En als de knip toch open staat: de Perf. Plus nog overwogen? Dan heb je écht de Non-Plus-Ultra!

- - - Updated - - -

Hoi p3536

Plastidip werkt zeer goed op velgen de kleur die je wilt en meteen beschermd tegen kleine beschadigingen

Plastidip??? Wtf?? Een soort Nutella voor je velgen ofzo? Ech nie....
 
Tesla store Waasmunster kan gelijk open gaan met Tesla store Brussel
IMG_3276.JPG
IMG_3268.JPG
IMG_3269.JPG
IMG_3270.JPG
IMG_3271.JPG
IMG_3273.JPG
IMG_3274.JPG
IMG_3275.JPG
.
de rode stekker en rode werktafel zijn op komst.
nu ga ik een glas drinken in mijn Store...