Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Om aan te geven waar Tesla is. Ik stond op de signature wachtlijst en heb besloten om daar gebruik van te maken. Ik heb Sig 429 gekregen en op 19 maart de definitieve bestelling geplaatst en wacht op het tekenen van Tesla voor de order. Geen idee hoeveel tijd dat duurt. Is er iemand hier op het forum die weet hoe lang dat duurt?
 
Om aan te geven waar Tesla is. Ik stond op de signature wachtlijst en heb besloten om daar gebruik van te maken. Ik heb Sig 429 gekregen en op 19 maart de definitieve bestelling geplaatst en wacht op het tekenen van Tesla voor de order. Geen idee hoeveel tijd dat duurt. Is er iemand hier op het forum die weet hoe lang dat duurt?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb Sig 425 en vanaf 19 maart wachten ik voor Tesla mijn papieren te onderteken.
Vorig week heb ik Tesla UK gebeld. Ik was verteld dat alles in order was en zij willen "sign them soon". Ik heb verwacht deze week maar misschien is iemand ziek of op vakantie :wink: Dus wachten, wachten, wachten :frown:
 
Ik denk dat dit niet het geval zal zijn. Ze kunnen de mensen in Tilburg toch niet een paar maand met hun duinen laten draaien. Trouwens, als ze alle europeanen willen uitleveren tussen juli en oktober, is het moeilijk om daar nog een paar maand tussenuit te knippen hé!:wink:
Wow, alle EU's tussen juli en oktober. Da's nieuw; waar heb je die info vandaan?
TM geeft voor mijn P1435 nog steeds oktober aan.
 
Om aan te geven waar Tesla is. Ik stond op de signature wachtlijst en heb besloten om daar gebruik van te maken. Ik heb Sig 429 gekregen en op 19 maart de definitieve bestelling geplaatst en wacht op het tekenen van Tesla voor de order. Geen idee hoeveel tijd dat duurt. Is er iemand hier op het forum die weet hoe lang dat duurt?

Maar als jij op de wachtlijst stond en nu nummer 429 krijgt lijkt me dat nogal sneu voor degenen die nummer 430 tm 500 hebben. Of zie ik dat nou verkeerd? Dit omdat Tesla nu steeds aangeeft dat de nummering bepalend is voor de volgorde van uitleveren.
 
Elon heeft in Noorwegen beweerd dat alle Europese voor eind oktober worden geleverd, zelfs wanneer je nu nog snel reserveerd. en ze beginnen de sigs pas te leveren in Juli. vandaar tussen juli en oktober
Dat was toch op 6 maart, ik dacht dat hij had gezegd "nog dit jaar".
Op 16 maart kreeg ik mail van Tesla Eindhoven: wie nog deze maand reserveert krijgt z'n S nog dit jaar.
Maar uiteraard klinkt voor eind oktober veel beter.
mmmm.....misschien ben ik dan wel in september aan de beurt. Een maand scheelt nu nog niet zoveel, maar straks in augustus/september wel.
 
Voordat Maarten hem erop zet doe ik het alvast :biggrin:

Een ochtend als verkoper bij Tesla Eindhoven


"Gisteren, vrijdag 29 maart, had ik de mogelijkheid om van ‘s morgens 9 uur tot ‘s middags 14:00 met de Tesla Model S namens Athlon Car Lease een aantal proefritten te maken, en dan alleen met serieuze potentiële kopers. Het is een intensieve maar leuke dag geworden, en ik voelde mij als een kersverse verkoper bij de Tesla store in Eindhoven. Ik was al een paar weken aan het voorbereiden: mensen uitnodigen, een schema maken, per halfuur gepland....."

http://steinbuch.wordpress.com/2013/03/30/een-ochtend-als-verkoper-bij-tesla-eindhoven/
 
Markt elektrische wagen stort volledig in | vandaag.be

Domme belgen! En maar fijn stof slikken... en maar betalen aan ziektes...

Tja....in moeilijke tijden zal de overheid liever meer fossiele brandstof verkopen dan geld terug geven op de aanschaf van een elektrische auto. Ik ben benieuwd hoe het met de heffingen op vervoersmiddelen cq fossiele brandstof alternatieven afloopt bij ons in NL. Gelukkig kunnen wij die er vlug bij zijn flink profiteren van alle voordelen
 
Meisjes en Jongens,

Al een tijdje niet actief geweest op dit forum maar natuurlijk heb ik de discussies met belangstelling gevolgd! Inmiddels is het weer eens tijd voor een update mijnerzijds. Zoals jullie (wellicht) weten hebben mijn compagnon en ik allebei een Signature besteld via Athlon Car Lease. Mijn compagnon heeft Pearl White, ik Sig Red. En dan nu het goede nieuws dat ik niet eerder mocht vertellen:

Omdat wij als enige bedrijf twee Sigs bij Athlon Car Lease besteld hebben worden ze volgende week vrijdag - als eerste - afgeleverd bij ons op ze zaak in Almere! Wordt een event, pers en personeel erbij, ik ga m'n pak maar weer eens passen. Hopelijk lukt de oplaadpaal op tijd (die laten we zelf aanleggen).

Als jullie zin hebben om langs te komen laat we het dan even weten, het zal waarschijnlijk a.s. vrijdag vanaf een uur of twee 's middags zijn.

Opgewonden groeten, Wiebe