Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dank je. Nog een uurtje opblijven dan.

Wat een kansloos leven toch, wachten tot er iemand in de VS zijn verhaal gaat houden.
Ach, het is voor de goede zaak.....leveringen eerste 100 Signatures in mei, dan blijf ik de hele nacht wakker.
 
Er komen twee nieuwe versies van de Model S
1x Pick up
1x Carbrio
Vanaf vanavond te bestellen uitlevering over 3 maanden
Cabrio zou cool zijn. Pick up lijkt me niks. Station zou wel kunnen.

maar alle gekheid, ik denk niet dat dat het is.

- - - Updated - - -
vlgs mij had jij hem andersom...

Oh ja, haha leek me wel geinig. Maar complete nonsens natuurlijk. Wellicht dat Victor Müller Tesla overneemt?
 
Vergis je niet, dit maakt de auto voor heel veel mensen bereikbaar. Zelf heb ik een jaar geleden al een soortgelijke calculatie gemaakt met iemand van een leasemaatschappij waarbij alle voordelen werden meegenomen in het uiteindelijke leasetarief. (de meeste hier kennen en snappen het wel maar je zal de rest de kost moeten geven)

Er was geen bank die vol wilde instappen en de ambtenaren van het Min van Innovatie hebben keurig geluisterd....en toen niks! Na een half jaar heb ik de cases maar stilgelegd (appje is bijna klaar)
Hier ligt voor Nederland ook een grote markt.

Buitengewoon slim initiatief van Elon en perfecte timing. Ook de marketing gaat een stuk beter.
 
Meisjes en Jongens,

Al een tijdje niet actief geweest op dit forum maar natuurlijk heb ik de discussies met belangstelling gevolgd! Inmiddels is het weer eens tijd voor een update mijnerzijds. Zoals jullie (wellicht) weten hebben mijn compagnon en ik allebei een Signature besteld via Athlon Car Lease. Mijn compagnon heeft Pearl White, ik Sig Red. En dan nu het goede nieuws dat ik niet eerder mocht vertellen:

Omdat wij als enige bedrijf twee Sigs bij Athlon Car Lease besteld hebben worden ze volgende week vrijdag - als eerste - afgeleverd bij ons op ze zaak in Almere! Wordt een event, pers en personeel erbij, ik ga m'n pak maar weer eens passen. Hopelijk lukt de oplaadpaal op tijd (die laten we zelf aanleggen).

Als jullie zin hebben om langs te komen laat we het dan even weten, het zal waarschijnlijk a.s. vrijdag vanaf een uur of twee 's middags zijn.

Opgewonden groeten, Wiebe

Ik vraag me af of het al de EU versie zal zijn. wellicht word dat dan vrijdag iets duidelijker. In ieder geval een fotootje van de laad steker AUB....