Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Anderen ook last van steeds wegvallende 3G verbinding? Hij komt wel telkens weer terug, maar de muziek stopt er telkens mee. MS85 2014 AP1 MCU1
Hij had dit niet, maar kwam opeens. Nu de laatste update gedaan naar 2020.4.1 maar hij heeft het nog steeds. Ook al een reset met rempedaal gedaan.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een afspraak op carnavalsmaandag, inmiddels kost het bij Loek 700 euro, 500 euro voor de eMMC en 200 euro voor LTE.

Ik ben benieuwd of de combi van de twee, de snellere chip én de upgrade naar LTE samen voor een merkbaar snellere opbouw van het scherm gaan zorgen.....

I
 
Ik heb een afspraak op carnavalsmaandag, inmiddels kost het bij Loek 700 euro, 500 euro voor de eMMC en 200 euro voor LTE.

Ik ben benieuwd of de combi van de twee, de snellere chip én de upgrade naar LTE samen voor een merkbaar snellere opbouw van het scherm gaan zorgen.....

I
Ik heb sinds 2016 de LTE upgrade en sinds kort de betere eMMC chip. Je moet er niet de wereld van verwachten. Herstart en dergelijke gaan merkbaar sneller, maar voor rest blijft het bij het oude.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Voorheen was een LTE upgrade bij echte classics niet mogelijk bij Loek. Toch heeft hij het een keer voor elkaar gekregen bij Tesla, maar toen hij langs ging voor mij was het weer niet mogelijk, een medewerker werd door een hoger geplaatste terug gefloten.
Als eigenaar bepaal ik zelf wel wie er aan mijn auto sleutelt, en dit wijst er ook op dat er toch een verdienmodel aan de service bij Tesla hangt. Mijn sympathie brokkelt af, ook vanwege de totale nul communicatie over de afname van de SuC snelheden voor oudere modellen.
 
Nu we het toch over classics hebben! Net over de 300.000 km gegaan
 

Attachments

  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    131.2 KB · Views: 54
  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    131.2 KB · Views: 36
Met afwasmiddel op mijn arm kon ik inderdaad ver genoeg door de opening van het handvat komen. Ben wel een moertje verloren. Indeerdaad de afdichting die aan de bovenkant van de lampunit was verschoven. Lijkt nu weer waterdicht.

Balen van dat moertje maar geloof me door dat gat heen werken is makkelijker dan het complete paneel van de achterklep terug plaatsen. Goed om te horen dat de lekkage nu verholpen lijkt te zijn.
 
  • Like
Reactions: job-lek