Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Naar het schijnt wordt morgen in Taiwan de refresh Model S/X getoond.
Met native CCS2 laadpoort!
D22861C0-A600-4A9F-A54C-C79544BE5A8D.jpeg

@PaulusdB
 
hetzelfde onderwerp in het refresh model S en X draadje
 
  • Like
Reactions: robertvg
Je zal voor je navigatie toch maar afhankelijk zijn van Google Maps;)
Ik heb Google al 3 keer gemeld dat de grote parking achter de SuC van Kortrijk privé is en je dan moet betalen om er weer uit te kunnen richting SuC.
Ik krijg elke keer een mail waarin ze zeggen dat mijn correctie geïmplementeerd is en mij bedanken om het te melde .
Google blijft iedereen echter over de betaalparking sturen.
 
En klagen helpt niet bij de paal. :D
Ik heb al eens gelezen dat iemand een parkingverantwoordelijke heeft kunnen bereiken die dan de slagboom voor hem open deed zonder dat hij moest betalen. Maar lukt blijkbaar niet altijd.
Ik heb trouwens de SuC (verkeerdelijk) laten verplaatsen via een google maps correctie tot midden op de juiste ingang (wat ze trouwens wel direct doorgevoerd hebben). En nog stuurt hij iedereen langs de verkeerde ingang over de parking. De pin staat nu idd op de oprit, maar de navigatie blijft met de oude locatie werken. Navigatie en pin gebruiken blijkbaar een andere database. Dergelijke problemen zijn dus geen monopoly voor Tesla.
A3990FC5-141E-46A9-9A18-82FF74B7F82C.jpeg
 
Ik heb Google al 3 keer gemeld dat de grote parking achter de SuC van Kortrijk privé is en je dan moet betalen om er weer uit te kunnen richting SuC.
Ik krijg elke keer een mail waarin ze zeggen dat mijn correctie geïmplementeerd is en mij bedanken om het te melde .
Google blijft iedereen echter over de betaalparking sturen.
Misschien krijgen ze wel een traffic fee 😉