Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Insurance

This site may earn commission on affiliate links.
Beste mensen,

Het begint hier wel op een georchestreerde pre-electorale campagne te gelijken. Dank voor lof, maar net zoals Tesla in essentie een doos op wielen is, is ons aanbod ook maar een verzekering en geen heilsboodschap.
Als de wetten van de statistiek ook voor Tesla opgaan, zal er zeker ooit schade ontstaan. Zoals het forum nu functioneert zal daar wellicht dan ook over gecommuniceerd worden. Maar in afwachting -voor alle partijen beter- zolang mogelijk geduld graag rond schade-ervaring.
Ons kantoor heeft een traditie van meer dan 50 jaar. Ondertussen zijn de tijden & de generaties natuurlijk wel veranderd. We blijven ons inzetten om het onderste uit de kan te halen, maar in de praktijk zijn er ook bij ons klanten die erg tevreden zijn en anderen, die om 1 of andere reden méér of beter verwacht hadden. Perfectie bestaat niet (of uw normen zijn te laag).
En omdat verzekering nu eenmaal technische materie is die voor velen uitsluitend als noodzakelijk kwaad gezien wordt zonder dat mensen zich er in verdiepen is er altijd kans dat "perceptie" en "realiteit" elkaar niet overlappen.
 
Ik ben nu ook bezig met het verzekerings issue en kom tot de conclusie dat Delta Lloyd een prima prijs/kwaliteit verhouding kent. Voor € 850,- ex ass.bel per jaar.
Productspecificaties:
· Vastepremie
· Onbeperktkilometrage
· Geeneigen risico
· Alarmaf fabriek is voldoende (geen aanvullingen nodig)
· 5jaar nieuwwaarde regeling waarbij in de eerst 3 jaar niet wordt afgeschreven

Enigevoorbehoud is wel dat de auto jou eigendom moet zijn (dus geen operationallease).



 
Ik ben nu ook bezig met het verzekerings issue en kom tot de conclusie dat Delta Lloyd een prima prijs/kwaliteit verhouding kent. Voor € 850,- ex ass.bel per jaar.
Productspecificaties:
· Vastepremie
· Onbeperktkilometrage
· Geeneigen risico
· Alarmaf fabriek is voldoende (geen aanvullingen nodig)
· 5jaar nieuwwaarde regeling waarbij in de eerst 3 jaar niet wordt afgeschreven

Enigevoorbehoud is wel dat de auto jou eigendom moet zijn (dus geen operationallease).



Klopt, is mooie flexibele verzekering, ik heb 'm ook. Evt. af te sluiten met premie-korting in 1e jaar via mede TMC-er go-electric (Maarten) zie zijn site: UW TESLA MODEL S VERDIENT EEN XCLUSIEVE VERZEKERING!
 
Over verkeerd advertenties inkopen gesproken. Er staat regelmatig een advertentie bovenaan de site van Promovendum. Maar als je een offerte probeert te regelen, krijg je dus te horen dat ze geen MS'jes verzekeren....duzzz.
Overigens Univé ook niet. Rare gasten hoor.

Ik heb nu 3 offertes:
a. van mijn tussenpersoon bij Turien. is ruim €500 duurder + allemaal voorwaardes)
b. bij Centraal Beheer, de Tesla verzekering. (€750 + 38.5 voor Inzittende)
c. en bij Green Miles die het bij Delta Lloyd onderbrengt. (€800 + 45 voor Inzittende)

Die laatste lijkt me wel wat. Mede door pechhulp.
Iemand ervaring met Green Miles van "Paulowski, Müller en partners"?

edit: oeps. typo. Is inderdaad Centraal Beheer
 
Last edited:
Over verkeerd advertenties inkopen gesproken. Er staat regelmatig een advertentie bovenaan de site van Promovendum. Maar als je een offerte probeert te regelen, krijg je dus te horen dat ze geen MS'jes verzekeren....duzzz.
Overigens Univé ook niet. Rare gasten hoor.

Ik heb nu 3 offertes:
a. van mijn tussenpersoon bij Turien. is ruim €500 duurder + allemaal voorwaardes)
b. bij Amersfoortste, de Tesla verzekering. (€750 + 38.5 voor Inzittende)
c. en bij Green Miles die het bij Delta Lloyd onderbrengt. (€800 + 45 voor Inzittende)

Die laatste lijkt me wel wat. Mede door pechhulp.
Iemand ervaring met Green Miles van "Paulowski, Müller en partners"?
is de Tesla verzekering tegenwoordig bij de Amersfoortse? Was 'vroeger' bij Centraal beheer. Weet je het zeker?
 
Volgens mij alleen als je een servicepakket erbij hebt gekocht en dat heb ik niet gedaan vanwege die idiote 20000km regel die erin staat.

Weet ook niet in hoeverre ze behulpzaam zijn als je in het buitenland staat (oostenrijk, zwitserland of Italie bv).

Nee hoor, ook zonder service pakket wordt je geholpen als je binnen 100km van een service center staat.
 
Over verkeerd advertenties inkopen gesproken. Er staat regelmatig een advertentie bovenaan de site van Promovendum. Maar als je een offerte probeert te regelen, krijg je dus te horen dat ze geen MS'jes verzekeren....duzzz.
Overigens Univé ook niet. Rare gasten hoor.

Ik heb nu 3 offertes:
a. van mijn tussenpersoon bij Turien. is ruim €500 duurder + allemaal voorwaardes)
b. bij Centraal Beheer, de Tesla verzekering. (€750 + 38.5 voor Inzittende)
c. en bij Green Miles die het bij Delta Lloyd onderbrengt. (€800 + 45 voor Inzittende)

Die laatste lijkt me wel wat. Mede door pechhulp.
Iemand ervaring met Green Miles van "Paulowski, Müller en partners"?

edit: oeps. typo. Is inderdaad Centraal Beheer
Ik heb mijn Tesla verzekerd bij Green Miles, super aardige gasten en denken echt met je mee of je overal aan gedacht hebt. Gelukkig nog geen ervaring met schadeafhandeling. :)